Sunday, May 31, 2009

sELAmaT bERPisaH

hari ni aku nk cite yg aku dah abis jadi ckgu skola...so pas ni aku tanam anggur...hahahaha..so genap kul 12tgh hari ari jumaat aku tak bergelar jadi seorg guru..sednyerrrr...tapi sblm aku bla aku mara kat diorg puas2 cz markah BM diorg jatuh...sape tak sakit ati kan..aku punya la pulun aja dirg tapi tu yg diorg dapt...ape la...aku dah ckp jgn seskali buat karangan fakta...tapi ada jugak yg diorg buat...ntah la kan...aku pon tak tahu nak kata mcm ner...kalo dah tak nak dgr kata mcm tu la kan...tak pe la pas ni aku dah tak mgajar diorg dah..so pandai2 la diorg kan...huhuhu...sblm aku kuar dari kelas diorg aku buat permintaan terakhir aku nk dgr diorg ckp TERIMA KASIH CKGU MIRA...ya allah tuhan je tahu mcm ner sedihnyer semua tu kan..pas ni aku tak kan dgr dah semua tu..ummmm...SKBBS selamat tinggal wahai anak murid ku...sayang kat korg sangat2...

ptg tu pulak aku kuar ngan team wanderpet aku....ada la dlm 15 org yg kuar ngan aku...aku g mkn kat papakopitiam je kat slayang mall je...aku g sana mkn la ngan semua student aku...kecoh satu kopitiam tu tak yah ckp la...memag malu aku dbuatnyer tau..huhuhu...tak pe la janji aku puas ati n apy ngan diorg huuhu...pastu aku g main game kat atas lak..kat situ semua main mcm nak giler dbuatnyer..ala mcm korg tak tahu budak2 la katakan..hahahaha...ha sblm aku terlupa ada la student una tersesat masuk join team aku...dia nak sgt ikut abg dia la katakan...hahaha...bwak la dia..manje dia tak yah ckp la..kitaorg jln sana jln sini pastu dia leh kata ala pnt la,,,hahahaha,,,,sian dia tau....huhuhu...aku tunggu semua budak2 aku balik dkt kul 7 gak la..pnt aku tunggu tau..tapi tak pe la semuanya menghiburkan ati aku tau...semua tu dalam ingatan aku...~aKu n uNa~

~mEnu kAmi~

~tEAm wANderPEt~

~maKAN tIMe~


~pOSe tuK sEMUA~

No comments: