Wednesday, May 6, 2009

sTiLL waiTinG unTll nOW...

hari ni aku balik kul 6.ooptg...baru aku sampai umah...dari kul 6.45pg aku kuar umah sampai a skang aku balik..pntnyerrr....ni la rutin aku sampai aku bnti nanti..hari ni aku tertinggal hp kat umah...rotex moto pon sama...aku tak tahu mcm ner leh tinggal..tak pe la hp tu dah tak pnting pon tuk aku..kalo ilang skali pon..aku still tak kisah cz takkan ada sape pon akan peduli...hari ni kat skola aku ajo pjk tuk tahun 2 n 3...pntnyer tak yah ckp la..tapi fun...pastu minggu ni aku kena cek kelas kbersihan..aku kena bg markah tuk kelas kbersihan tapi aku amik tuk tahap 2...ape lagi keliling skola la aku harini...huhuhuhu...koir aku lak ada masalah...ada dak nak kuar...msk pon hanya nak main2..pening jugak la pale aku ngan prangai diorg tu...naik lemak sgt..tak pe la aku aja je mner yg btl2 nak msk...sok aku nak wat latihan spelling tuk bahasa melayu...huhuhuhu...sbb suku kata diorg semua terabur..jaga la korg...hahahahahaha...

hari ni tak de yg mnarik...MY HUBBY???ntahla...tak muncul sampai skang..aku tahu dia sbuk ngan kelas dia...tapi aku pon sbuk ngan skola aku..tapi knp aku still lagi ada masa tuk tunggu dia??ntah la aku pon tak tahu nak buat mcm ner??Adakah dia dah ada org lain selain aku??tu semua buat aku tertanya2..kalo bnar katakan la..aku sanggup berundur dari aku terseksa mcm ni...aku jugak ada perasaan jugak...aku bukan tunggul yg hanya dibiar ditengah panas..aku cume nakkan kasih syg n perhatian je dari insan yang aku syg...tapi boleh kah aku dpt dari dia???

No comments: