Friday, May 15, 2009

fUUyyyyooooOOOO....

ari ni kat skola aku mcm biasa je...banyak la jugak keje...senin ni ada hari guru..so aku dtugaskan tuk backdrop..ape lagi tadi siap memanjat memasang langsir tu...hahahahaha..pnt la jugak dengan habuk nya pening pale aku,...hehehehehe...tapi nasb ada dak mnolong so kurang a cikit..tapi yang pasang langsir aku kena buat sbb murid2 semua kecik tau...hahahahhaha...smlm aku tak sempat nk buat blog sbb pnt giler..balik pon lambt..ape lagi time aku rht a smlm...tido sampai tak ingat dunia..org kol pon aku tak dengar tido mampos tu...hahahahaha....smlm wktu aku ada koir ada dak serong g cc..ape lagi bila aku dpt tangkap mgamuk la aku..cume tak jadi singa betina je lagi...huhuhu...so dsbbkan mereka dah buat salah aku pon ape lagi laporkan kat guru kaunseling sbb ni dak 2 kali diaorg buat hal..ayyyoooo...ape la nak jadi ngan anak murid aku ni...bila tegur nagis pastu bila kena denda merjuk...tapi tak pnh dgr ckp..ape la...tak pe la mybe nanti diorg sedar tapi tak tahu bila..tu la budak2 zaman skang kan...

tadi kul 11.30 aku ada msyuarat tuk taklimat pnyediaan peperiksaan...so skali ngan taklimat tuk hari guru...tadi GB nak kan semua guru siapkan buku adab blaja n markah sbelum 22.6 pastu ada la guru yg membangkang sbb tak cukup masa tuk buat semua tu...btl jugak ape yg dia ckp tu sbb time cuti seminggu je ada kelas tambhan tuk tahun 6 pastu seminggu lagi lak nak bilik kg luangkan masa ngan family takkan la time cuti nak buat keje mcm tu...diorg pon nak rht jugak..bnyangkan la diorg dah la magajar pastu kena jadi pentafsir kawasan pulak..banyangkan berapa skola dia kena tafsir...cian oooo....dalm skola pon muka dia jarang la nampak...banyak tol keje dia..huhuhuhu...pastu berbalah la dalm bilik musyuarat tu...yang tu kata ni...yang ni kata tu...ayyyyoooooo aku ngan una buat ulasan sendiri...bgus gilerrrrr...kalah ulasan dari mc bola tau...hahahahaaha...ape yg aku merapu ni yerkk..huhuhuu....tapi akhir skali GB kalah sbb hari terbuka akan dbuat 30.6..yyaaahhhoooooo....hahahahahhaha....

ape la yang aku suka sgt ni kan...kalo nak tahu time tu aku dah tak keje dah..so tak la banyak keje..sbb akk duk umah tanam anggur balik la...hahahahha..tapi aku akan miz time tu semua..time aku sibuk,,time aku kena buat ringkasan,time aku mgajar,time aku mara budak..semua tu akan aku rindui...anak murid2 ku blaja la rerajin agar kamu semua berjaya dihari kelak nanti...aminnn..minggu depan aku sibuk ngan klip kertas tuk exam ni...alamak bnyaknyer...tadi nasib sempat siapkan kertas solan tuk pjk tahun 3...hahahahah akhirnya siap jugak keje aku...so minggu depan minggu ulagkaji...so siap sedia ngan latihan ok anak2 aku...hahaahahahah....so selamat ke sekola k cikgu mira..huhuhu...i miz some one i love..i miz him a lot..sape???hahahahaha..biar lah rahsia...walupon nama tak ku sebut tapi setiap saat namanya ku sebut dibibir ku dan setiap masa senyumaan dan gelak tawa sentiasa kkenag dan kuingat...aku harap dia berada dalm keadaan shat walafiat...doa aku sentiasa ada untuk dia..

No comments: