Sunday, May 24, 2009

nAsi aYAm oH nasI aYAm...

ari ni ibu aku msk nasi ayam...yaaahhoooo....best giler la..aku siap tambah 2x tau..huhuhu gemuk la aku hahahahaha....sedap ibu aku msk..lama aku tak rasa ibu aku mask nasi ayam tau..yer la selalu ari sabtu n ahad dia ada keje so mner ada masa nak mak semua tu..ummmm...sbuk dia sjak dia tukar skola kat sg.kertas...sblm tu dia kat skola bandar bru slayng..ibu aku bru je tukar kat situ...keje dia teruk tahu tak..yer la kul 6.30pg dah kuar umah kul 4 ptg bru balik umah,,sabtu lak ada mesurat PIBG la itu la ini la...banyak gile la keje dia..nasb ibu aku nak pencen dah..keje dah GPK HEM ni dah la myusahkan..yer la bayangkan nk kena tgk fail student satu skola...mcm2 masalah tau...ayyyooo...tak pe la paper pon ibu aku yg terbaik tau...huhuhuhu...

arini kshatan aku teruk la jugak...batuk+selesema aku ni makin menjadi2...nk tido je btuk tak yah ckp la sampai terjaga dbuatnya...anak tekak aku dah mcm luka dah..sakit lak tu..sore aku tak yah ckp la..rock siot..hahahahha..waupon mkn ubat mkn semuanya bpantang tetap same je..aayyyooo...rimas2 aku tak suka mcm ni..bila nk baik ni nak mkn ais krim n minum air sejuk..huhuhu...kalo sakit2 mcm ni nak kuar g umah sedara pon tak leh sebab sakit..nanti diorg bjangkit sbb ada bby...ummm...sednyerrr...nk g jejaln tak nk duk umh jer bosannnnn...uuuwwwaaaaaa...cepat la baikk..

No comments: