Friday, May 1, 2009

seLAmaT haRi pEkerJA

hahahahaha...selamat hari pekerja...ape lagi duk umah goyang kaki la...hahaha...pagi2 lagi aku bgun aku bce novel..tajuk kali ni lak tiada yg kedua..huhuhuhu...best tau bace dia..kisah dia tentg satu pasangan g berkahwin mengikut kehendak keluarga..walaupon si suami dah ada yg berpunya tapi si isteri tetap setia n mjalankan tanggungjwb sbgai sorg isteri..pelbagai liku yg mereka hadapi kerana perkahwinan meraka pada asalnya hanya dasar kontrak..tapi akhirnya cinta disemai melalui hati..sampai la mereka hidup bhagia...hahahahha...sedih tau cite dia..huhuhuhu....aku abis kan buku ni tak sampai shari...punya la khusyuk membace sampai makn pon tak lagi tau...wow nk kurus ker???hahahahaha...


TIADA YG KEDUA

ari ni aku tak plan nak g mner2 so suk umah je la..aku msj ngan adik angkat aku..merangkap kwn ex aku dulu...dia ckp ex aku suh crikan awek tuk dia..so dia mintak pnadangan aku...huhuhu..bg aku biarla dia cari yg lebh baik dari aku..supaya dia tak kan kecewa..supaya dia leh nampak ape tu erti pgorbanan selama ni...ntah la..kalo dceritakan sedih dibuatnya..mcm ner aku leh putus sampai la mcm2 terjadi...ntah la abaikan la...aku cume doakan dia akn bhagia..waktu aku ngan tulis blog ni kucing mr.mama leh lak main ngan hemster aku...hhahahaha...melompat2 dia tak reti duk diam..abah amik kat umah mr.mama...saje main ngan dia..wangi tau dia..dah siap mandi lagi tau...kalah aku wangi dia...hahahahaha..



ciK tam wiT momo n phoenix family


cik tam

No comments: