Saturday, May 23, 2009

RaHsiA WaniTa YaNg LeLaKi PerLu Tau

㋡♥♥ ㋡ Bila sorg wanita mengatakan dia sdg bsedih, tp dia x menitiskan airmata, itu bermakna dia sdg menangis didlm hatinya.
㋡♥♥ ㋡ Bila dia x menghiraukan kamu slps kamu menyakiti hatinya,lebih baik kamu beri dia masa utk menenangkan hatinya smula sbelum kamu menegur dengan ucapan maaf.
㋡♥♥ ㋡ Wanita sukar nk cari benda yg dia benci ttg org yg plg dia syg(sbb itu rmai wanita yg pth hati bila hubungan itu putus di tgh jln).
㋡♥♥ ㋡ Sekiranya sorg wanita jatuh cinta dgn sorg lelaki,laki itu akn sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sdg keluar dgn lelaki lain.
㋡♥♥ ㋡ Jika kamu x suka dgn gadis yg sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jgn berkasar sebb ada 1 semangat dlm diri dia yg kamu x akn tahu bila dia dah buat keputusan,dia akn lakukan apa saja.
㋡♥♥ ㋡ Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu slps kamu tolak cintanya, biarkan dia untuk seketika. Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorg kwn, cubalah tegur.

aku ada bce satu post ni..aku copy ayat2 dia ni..hahahahahaha..bila bce ni buat aku terfikir kalo org laki adakah dia mcm kita sbagai sorg pompuan??adakah sama mcm perasaan kita sbagai sowang pompuan??laki ego sama jugak mcm pompuan tapi ego laki lagi tinggi tapi tak setinggi pompuan kan??tak pe la ego atau tak spanjang aku idup aku knl banyak laki n aku tak nafikan laki ego tinggi..dulu bila aku nk kat dia dia tak nk bila dah tak de org tak nk kan dia cari aku ingat aku ni ape sampah ke ha??bla la wei...kalo pompuan lain blh la ni aku siot...tak same..tapi pada laki yg bce jgn terasa lak sbb ia tak kena mgena ngan kamu...tu la laki yang tak pnh knl erti kasih syg n cinta..dia akn jadi mcm tu la kan..huhuhu..ummmmm...nape la timbul perasaan mcm ni...aku tak tahu nak buat mcm ner???kalo bnda yang kita syg kita jaga dia tapi kalo org bila kita syg bila kita jaga tak tentu lagi dia akn jaga kita mcm ner kita syg kat dia..

No comments: