Saturday, May 23, 2009

seLAmt haRI saBTU..

ha sabtu time rehat loo...hahahaha...una balik perak jumpa pah dia..aku ape lagi duk umah la tak g mner2 huhuhu...BOSAN???umm blm lagi sbb tak sampai ptg lagi..hahaha...nak kuar mls la pulak huhuhu...ari ni nk cite pasal per yerk??ha biar aku cite pasal smlm k..smlm aku buat mkn2 kat skola..aku buat mee odong..ha nk tahu mee ape tu RAHSIA RESEPI HJ DANG...hahahahaha...semua org kata sedap..biasala tgk la sape yg mask kan...mesti la sedap btl tak???huhuhu..sblm balik aku pastikan semua keje aku siap..ape lagi nk tunggu bonda tersyg amik lambt lak tu so kena la tubggu..pastu tunggu ibu aku sembg ngan GB pulak ayoooo....smtara tunggu ape lagi aku turun g lenjan a kete aku bwk..hahaha tak caye??percayala..hahahaha...kalo nk tahu stah skian lama aku tak bwak kete dkt 2 tahun tu..tapi cara dia aku ingat lo..huhuhuhu...best tu...
dlm masa yg sama terasa sedih la pulak..sbb smlm mrupakan hari terakhir aku mgajar dak SKBBS...minggu depan exam so aku tak mgajar dah..ummm...tak pe la tu la kngan terakhir aku..dlm sore yg serak sbb batuk aku mgajar diorg..semua ckp SORE CKGU MCM ORG LAKI lA..hahahaha..kelakar tul dak2 ni..pasti aku akn rindu saat2 tu semua..smlm sblm aku kuar kelas aku wish good luck kat diorg sbb nk exam la katakan..tapi kat 5N tak sempat aku nk wish so aku tulis la kat papan putih..hope semua dak kelas aku bace..aku doakan semua sudent aku lulus ngan cmerlang aminnn....

ummm...ape lagi yg nak aku kongsi ngan korg yerk??korg tahu tak aku tak leh tido mlm..nak tahu sbb per sbb aku btuk tak bnti2 smapai aku terjaga walupon aku dah tido..smlm kul 3 pagi aku terjaga pastu aku tak leh tido..ayyyoooo...bila la batuk aku ni nk sht aku tak tahan la mcm ni..teruk aku mcm ni.,..ubat aku mkn bukan aku tak mkn..ummm...aku minum air msk je tau..n bnyak bukan sikit...cepat la baik aku dah tak tahan ni..huhuhu...

No comments: