Friday, May 1, 2009

atI yaNG teRLUka...

nape la dia tak faham aku ha...nape nape nape...aku dah tak tahu nak kata mcm ner kat dia yg aku syg kat dia...asal dah tak caye ngan aku...susah sgt ker???aku ni tunggul ker???tension tau tak...mcm ner lagi bukti yg aku nk tunjuk kan yg aku syg dia..yg aku ni tunggu dia..mcm ner lagi aku nk buktikan...aku korban ape saje tuk dia...aku cube bt yg terbaik tuk dia..ni ke yg aku dpt...nape aku dah tak blh nak kongsi paper ke ngan dia...salah ke aku ni???salah ker????sebulan aku tunggu dia nak jumpa senag je dia ckp...ntah la...aku ni tak de perasaan kot..ape salah aku...ape doa aku sampai hubungan aku jadi mcm ni...salah lagi ker aku ni ha???mcm2 aku cube buat tuk baikkan ubungan aku ni...jiwa aku ni kosong...aku ilang dia...aku cube nak cari balik mner dia waktu aku mula2 knl..tapi aku sukar tuk dpt..nape susah sgt???ape lagi salah aku...dia tak kol tak pe aku kol dia...dia tak msj tak pe aku yg mula msj dulu kat dia...aku pikir aku sorg je yg terhegeh2kat dia...cume aku sorg je yg nak kat dia..salah ke aku bt mcm tu??slah ke aku tunjukkan yg aku perlukan dia...yang aku ni syg sgt kat dia...salah ker semua tu aku buat..nape ni yg terjadi???aku tahu ni dugaan tapi bila aku mula nak bahagia kembali ada je halangan yg mnimpa..nape adakah aku ni bukan dicipta tuk dia???

ntah la..aku pnh mimpi yg aku akn khilngan dia..bukan sklai tapi dah 2 kali aku mimpi bnda yg sama...n ape yg aku nampak dia akn g kat ex dia n tinggalkan aku...aku tahu mimpi tu mainan tido..tapi kdg2 ape yg kita rasa tu btl..ntah la...aku tak tahu nak buat mcm ner lagi...aku dah cube n aku tak pnh patah smgat bila aku pikir AKU SYG KAT DIA...tapi bila aku jdi mcm ni aku mcm tak dhargai...jiwa aku lagi kosong bila jdi mcm ni..nape aku tak blh mcm dulu..nape aku tak leh kcapi bahagia mcm dulu..knp..knp..knp...aku ni terlalu bodo sgt ke untuk dia??ntah la...megeluh???yup aku mgeluh sbb aku nk hubungan aku ngan dia apy..aku nk idup ngan dia...aku dah cube tapi nape aku tak blh...stp masa dia yg aku pikir..stp saat dia yg aku bayangkan..tapi knp mcm ni jadinyer..bila aku luahkan syg aku kat dia aku tak tahu dia nampak atau tak..aku tak tahu dia rasa atau tak..aku tak tahu dia rasa tak mcm ner ape yg aku rasa..kalo aku nagis pon dia tak kan tahu..ntah la..mner perginya MOHD KHAIRUL NIZAM B ISMAIL..insan yg aku syg...insan yg pnh dulu sama2 susah ngan aku..yg tahu isi hati aku..yg sentiasa ada dcc aku bila aku mgalirkan air mta..mner perginya semua tu...aku btl2 rindukan saat tu...aku terasa khilangan...mula2 dulu aku rasa kosong bila jdi mcm ni..skang jiwa aku lagi bertambh kosong...ntah la..

adakah syg dia pada aku mcm dulu..adakah dia still lgi inginkan aku..adakah dia msh lgi mharapkan hubungan ni berterusan mcm aku..walupon aku perit tuk menganggung tapi aku cube jugak tuk selamatkan hubungan aku ngan dia..ape lagi tak cukup tuk aku buat...aku tak mampu nak bg harta..ape yg aku ada cume kasih syg n cinta aku...tu je harta yg aku ada yg aku leh bg kat dia spenuh ati aku...ntah la..agaknya kalo aku ilang dlm idup dia pon dia tak kisah...n dia takkan cri aku mcm aku terhegeh kat dia...ntah la...pedih ati ni...sakit sangat..nk je aku tinggalkan semua org yang aku syg..sbb aku tahu tak de sape yg akan rasa khilangan aku..walaupon seketika..

No comments: