Saturday, May 2, 2009

seLAMat paGi

morning semua...arini mcm biasa la..aku bgun aku cari lattop...cz dia je yg sentiasa ada dcc aku walaupon aku ada masalah atau pon tak..dia jugak la yg mhubungkan aku ngan sesiapa sahaja...ummmm...aku btl2 tak selesa..mner tak nye idung aku ni dah tersubmat..alamakkkkk....dah a dah lama aku tak kena ni bila kena tak selesa a...dah a perut pon buat hal asyik kembung je...tak tahu nape??sbb tak makan kot...ntah la ilang la slera mkn..tapi tak pe la..tak mkn tak mati pon..n tak de sape nak kisah...cuti ni je aku dah rasa bosan sgt2...kuar???ummmm...aku tak kan kuar ngan sape2 kecuali family aku slagi aku tak jumpa hubby aku...biar aku duk umah je...bukan aku dpt per kalo aku kuar pon...rindu??yup i miz him so much...ummmm,..ntah la...smlm kul 11.05 dia sampai kl dari jb..aku ingt dia dah lupa dah nak bg tahu kat aku..ummm..tak pe la skurg2nya ingat jugak dia kat aku..lapas aku bals je msj dia aku bt je keje aku...dlm masa yg sama aku tunggu panggilan atau msj dari dia..tapi hampa...sedih??sape tak sedih kan..aku rindu kat dia tapi ntah la...

nape la ubungan aku ni suram...tiada seri org kata...ummmmm....i MIZ A LOT KAT MOHD KHAIRUL NIZAM B ISMAIL...tapi dia tak tahu aku miz kat dia...aagggrrrrhhhhhh....dah la bnda ni blh buat aku ngais bila aku kenagkan semua ni...nape la kan...aku cuma nak idup bahagia mcm org lain...tu jer..ummm...ntah la..biar la dia tahu sendiri mcm ner syg aku kat dia..kalo dia tak tahu pon tak pe...sbb selama ni aku je yg terhegeh2 kat dia...

No comments: