Monday, May 11, 2009

1..2..3.

hari kat skola rutin aku mcm biasa la kan..ape lagi tak kan tak tau...kalo aku tak mara budak tu bukan aku la kan...hahahahaha...so kul 12.30gh hari tadi tu la 1st time aku hadiri msyuarat panitia bahasa melayu...mcm2 yg kami bincang kan..n yg terutamanya skali aku bincang pasal masalah budak2 ni la...ala mcm la korg tak tahu...budak2 ni dah la lemah giler bm...mcm ner nak buat kat diorg tak tahu la kan..jenuh aku mgajar bg diorg faham tau...so stp guru dtugaskan tuk mgisi buku PLBS..buku tu tuk ujian lisan...ala kita kna tgk tatabhsa dia,pastu pnggunaan ayat yg dia guna,tanda baca n bayak la lagi...tapi aku kena buat kat semua budak so ape lagi aku ada 70 org murid tahun 5 yg aku kena slesaikan...ayyyooo....so ckgu muzaffar bg cadangan aku buat berkumpulan...amik dalm 5 org studnt pastu wat a ujian lisan ngan diorg...ummmm...alamatnya aku kena la siapkan sblm exam ni...mlm ni aku ada keje nak kena buat..ape lagi aku dibuli tau tak...hahahaha..aku kena taip kan muka depan fail budak2..siap bg nama lak tu...ada la dlm 30 murid...alamak banyak la keje aku mlm ni...ringkasan lagi..dah la sok ada org nak dtg..takut la pulak aku...mner tak nya silap dia msk kelas aku tak naya aku dbuatnyer..huhuhuhu...

perasaan aku ari ni dah mcm tak de perasaan jer...ntah la aku pon tak tahu nape???mybe sbb perasaan tu dah ilang kot..tapi ati aku tetap ada perasaan sayang kat dia..buat ")u@17 thanks cz hadir dlm idup i...

No comments: