Monday, May 4, 2009

aTi yaNG suRam yg hAMpir maLAng

aku tak tahu nak kata mcm ner....sedih je ati ni...ummmm...ape aku patut buat ha..bila aku ceriakan ati ni tapi dalm ati aku aku hanya pikir dia...salah aku ker...ntah la kan...sampai bila aku nak mcm ni aku pon tak tahu...biar la pgalaman mgajar aku ngan lebih mendalam erti SAYANG n CINTA...

kat skola lak aku mcm biasa je..mcm hari2 yang selalu aku lalui...ptg lak aku ada koir...team wanderpet aku bt yg terbaik ati ni...ok la tapi noty sgt la dak2 ni..mcm2 perangai...pastu balik skola tadi nasib aku tak excident...ya allah tuhan je tahu perasaan aku time tu...ntah la aku pon tak tahu nape aku tak nampak kereta tu...asal la aku ni kan...pagi lak aku rasa smcm jer..ntah la aku tak tahu aku pikir per...agaknya kalo excident tadi mcm ner la kan...tak dpt bayang kan..kalo stakat luka je tak pe ni kalo patah sana sini pastu truk lak mcm ner la kan...tapi kalo aku mcm tu sudikah dia melawat aku kat hospital???n perlu ker aku bg tahu kat dia kalo itu terjadi kat aku....ummmm..otak kosong la tak tahu nak cite per....

No comments: