Monday, May 4, 2009

haTi ku..

meski hati tak rela
bila dunia tak lagi untukku
sampai waktunya aku sendiri
hidup yang ku tak pasti

langkahku terhenti
tak mampu berlari
saat tangan yang digenggam
engkau lepaskan

aku
bernafas tanpa udara
tangisku tiada air mata
kerana semuanya berlalu manghilang
dan tak akan kembali

ku cuba menutup mataku
bila ku lelah untuk hidup
namun semuanya berubah di saat engkau hadir..

kau yang anggun
kau yang telah membuat aku kembali
ke jasadku
yang telah mati dan
kau sinarku

cahaya yang terang
untuk perjalanan yang lurus di

dunia sementara
mengejar masa itu pasti
buat aku
dan bersyukurku akannya.

sedih???yup sedih sgt..tu la perasaan tak leh dpaksa..kita kalo nak syg kat sesorg tu bukan dari fikiran tapi dari hati yang tulus ikhlas..ngan tujuan tuk dsygi n dcintai bukan kerana hanya tuk bals dendam...tak nafikan ape yg kita nak tak semestinya kita dpt..kerana sebelum kita nk kan sesuatu tu penuh nan dugaan n cabaran...mner yang sanggup insya allah akn kecapi semua tu..tapi tak ramai org yg mcm tu..bila agaknya aku akn berjumpa org yg mcm tu..org yang sanggup terima aku seadanya n tak kan sesekali pandang kebelakang bila dah buat keputus...yg tak pnh myesal tuk bersama aku..n terima semua hakikat...ummm...kepada insan yg aku syg maaf kan aku andai selama ni aku myusahkan kau...andai aku tak sempurna dmata kau..aku sentiasa doakan kbahgiaan kita bersama..dan aku harap biarlah ia berkekalan...andai kau bukan jodoh aku pula aku pasrah ngan dugaan yang dtg...terima kasih ku ucapkan...


-i LovE u sO mucH-

No comments: