Thursday, May 28, 2009

seMUAnya berAKHir..

mizzz nyer kat blog aku yg comel ni..hahahahaha....yes..siap dah semuanya aku nyer kertas tuk dtanda..bestnyer idup aku ni..huhuhu...pnt gak la tanda yer la mner tak nya smlm aku tido lewat semata2 nk siapkan semua ni..ada saki baki aku tanda arini..kat skola nak tanda payah cikit yer la nk tgk dak2 exam tu...kang meniru lak dak2 kecik tu...huhuhu...tadi kat skla cikgu muzafar suh tukar jawapan tuk bm lak..aduhaiiii....malagnyer nasib aku..nasib la 2 jwpn jer kalo tak kong kiau tau..huhuhu...ape lagi tadi aku btlkan n siap mskkan markah kat dlm ringkasan skali.siap keje aku tuk bm..balik aku siapkan penulisan lak..akhirnya ptg ni siap jugak keje aku...ha nak tahu tak tadi tgh hari aku g umah student aku ni..dia sakit kanser kulit cian kalo t gk dia..mybe ada setengah org akn geli tapi bg aku aku lagi kesian ngan dia..yer la keadaan dia mcm tu...aku g umah dia jln kaki jer sbb dkt jer ngan skola..so sampai umah dia mak dia cerita la ape yg terjadi..huhuhu...sed gak aku dgr cite mak dia tu...eh lupa plak tujuan aku g umah dia nak bg brg kat mak dia..tu jer...huhuhu...so bila aku tanya mak dia semua kan tabah jugak la budak tu..yer la sorg2 dari umur dia 6 bulan...sed je ngan dia tau...yer la stp pandangan manusia tak sama btl tak...so kalo krg la agaknya berada kat tempat dia tabah tak mcm dia???mesti hampir sukar kan..yer la org benci n geli ngan kita???

sok aku last day kat skola..sednyer rasa..skang ni pon terasa je kesedihan nyer tau...umm...nanti nak tinggalkan semua ank murid aku...mcm ner la aku sok kan...nagis tak???hahahaha tu solan ceputmas tu...hahaahha..tunggu n lihat je la ape yg akn jadi k..ha lagi satu nak tahu tak tadi kat skola ada budak tahun satu panggil aku mira je..hampeh tol dak kecik tu...aku ni ckgu dia pnggil aku mira kuat lak tu..abis semua darjah 6 dgr tau..pastu ada student aku dari tahun 1 jerit panggil ckgu mira...alamak malu aku dbuatnya tau tak...terfamos la pulak ari ni,..mentang2 nak berambus dah semua sebut nama aku,...hahahahaha..nanti sore2 tu la aku akn rindu kannyer..yer la pas ni takkan ada yang akan sebut SELAMAT PAGI CKGU MIRA..susah tau nak dgr semua tu nanti..perasaan bila semua dak2 kata semua tu indah jer..ummmm...i love u so much...

No comments: