Thursday, May 7, 2009

bERakhiR saTU peNAntiaN

~cinta amat mahal takrifannya.. itulah yang difitrahkan oleh Allah SWT kepada hambaNYA.. cinta hanya tertulis pada perkataan tetapi gagal dilihat pada zahirnya.. kerana cinta itu tanggungjawab di mana wujudnya kesetiaan dan kejujuran di dalamnya.. ingat pada yang satu, jujur pada yang setia, setia pada yang kasih, kasih pada yang rindu, rindulah pada yang menyayangimu.. cinta tidak akan datang kalau tidak dicari..cinta juga tidak akan dapat kalau tiada siapa yang memberi.. mencari cinta biarlah pada yang sudi.. bukan meminta cinta pada yang simpati..~

aku ada terbaca satu post ni[yg kat atas tu]...benda ni bt aku tefikir kan semuanya...BNAR atau PALSU???ntah la kan...aku ni tunggul yang bernyawa..senag je dpermainkan kan...ummmm...thanks a lot my dear..akhirnya aku dpt jwpn yg sbnarnya..aku tak sangka bgitu senag je dia buang aku dlm idup kan...tak pe la...aku doakan kbahagian dia ngan sape2..kalo dia ngan org tu pon aku tak kisah...mybe aku buta tak nampak semua tu...nasib aku kan...so berakhir la sglanya...tak de per lagi yg nak dkenag..cukup slama ni aku dplakukan sbegitu...aku musia bukan nya patung yg tak punya paper..sampai bila aku akan mcm ni..tak perlulah kau tahu...biar la aku terus ngan khidupan aku...biar aku mencari semunya sndiri...lagipon slama ni aku brdiri datas kaki aku sndiri..walupon bnyak kali aku tersungkur...tapi aku tetap teruskan semuanya sendiri...pada si dia yg aku syg maafkan aku datas sgalanya..andai aku selalu mlukakan mu..satu hari nanti kau sndiri akan tahu ape tu erti semuanya yang aku lakukan kat kau..tuhan je tahu betapa aku syg kau..biarla itu menjdi satu kngan tuk kita..biarla kita jumpa di alam yg lain..

No comments: