Sunday, August 23, 2009

seHARi berpose...

jiji diam jgn komen paper tau..hehehe...ari ni pose not bad la..walupon keadaan mendung jer n ujan tido sedap kot tapi phm2 la kalo tido lame2 kan tak elok....hehehe...k tak ayat aku??huhu...aku ari ni jrg on9..on9 pon latop kat abg aku..huhu..tak pe la bila lagi dia nk guna lattop aku kan..so aku biar kan je la..kejap jer aku on9 pastu aku biar kan jer sbb dia guna..pas2 aku msk bilik aku aku bace novel yg aku pinjam dari jiji...jiji tahu tak momo tak sentuh pon novel ari tu yg amik satu beg tu..nak tahu nape momo bz kot..haha..tak de masa la nak bce..nak bace kena la ada mood ni kalo mood nak bce tak de mcm ner..hehhe..

ha nak tahu tak tadi berbuka aku berbuka kat umah mak cik aku..kat sg buluh..ape lagi syok kot berbuka ramai2..mak su aku jer tak jadi dtg..biasa la pak su aku tu sibuk jer ntah ape yg disbukkan aku pon tak tahu..so kami jer la yg g..ari ni makan.ayam grg,sup tulang,syur kbis,cucur,bubur sagu+jagun,ikan keli grg tapi ala2 bakar..sedapppp..hehehe..makan lak ramai2 sambil tgk doremon..syok kot..hehhee...pastu sepena sejarah ari ni aku bwk kete tapi pusing taman jer la..hehe..tu pon mati ntah brape kali..budak2 dalam kete dah cuak dah..hahaha..jt tak aku..kira ok la jugak aku bwk..ala standart la kan bru lagi kot bwk..lagipon kat 2 tahun tak bwk biol sikit..hehe...sok pose lagi..so tido awal bgun saho nanti..hehe..

aku mizz la kat some 1 tapi aku tak tahu sape..ex kapel aku yg aku rapat pon senyap jer aku pon tak tahu..ruz lak skang ni dah keje..bgus la kan..tapi aku ngan dia dah tak mcm dulu..rindu jugak nk kuar ngan dia,melawak ngan dia..ntah la...zam lak ntah la aku pon tak tahu dia..sbuk sgt keje ker??ari tu kata kakak g us...ntah la aku pon tak tahu ape cite dia skang??ummm...nape la semua nak jauh kan diri kan aku yerk??? umm paper pon aku miz kan semua org..rasa nak jer pose ngan kawan2..mcm kat asrama dulu...

kalo diingat kan memag banyak sgt kenagan..dulu waktu aku pose kat sana aku kalo kuar mkn mesti mkn ngan ruz..nak buat mcm ner satu ketika dulu dia lah buah ati aku..kita org kalo kuar g beli mkn mesti beli kat luar beli nasi tomato..sedap kot mak cik tu msk..alamak terliur la pulak skang ni..hehe..memag best time tu..pas tu kalo mkn ngan dak umah aku lak berkumpul smua 10org dekat ruang tamu pastu bce doa same2 n mkn pon same2..pastu kenyang..ape lagi perut buncit la..hehe...poyo btl kan..aku ingt lagi aku kuar mkn ngan ruz pastu leh lak ujan..aku mkn ngan botak,fiza,uda n senah..so kami berenam la termasuk aku ngan ruz.,.hujan tak yah ckp la sejuk lak tu..time tu giler la ngan basah nyer..ya allah kenagan btl time tu..bukan sbb romantik tapi sbb mkn dalam keadaan mgeletar..sebb sejuk...haha..ayyooo..mcm2 tul la kan..tapi tu a kenagan..time pose tu lak aku g padang besar..tu la 1st time aku g sana..mkn kat kuala perlis..nsb la aku beli la jugak mknan..sabb tak sangka lak nak mkn kat situ..lagipon kami mkn kat dataran tu jer..memang kelakar time tu tau..kalo leh diulang balik...ummm..

2 comments:

missatieah said...

wakaka diulang skali lg wakaka.... poyo tak ingat tahap gaban......momo slamat berpose.... iskh2 dr jiji yg jauh diperantauan........

cOrEaTAn said...

hahahaha..
heeppp jiji diam..
hahahahaha,...
selamat berpose jugak jiji