Wednesday, August 19, 2009

i hATe u sO mucH...

aku tak tahu nape aku benci giler bila aku terkenag kan seorg insan yg pernah hadir dalam idup aku..agggrrrhhhhhh...mcm syial jer...nape aku ni asyik ingt kat dia..ntah dia nak cari aku ke tak...aarrrggghhhh...aku tak tahu nak buat mcm ner..aku tak tahu mcm ner nak cite tentang perasaan ni...tlong la aku...ajar aku tuk lupakannyer...aku tak suka kan perasaan yg mcm gampang ni..aku cube tuk lupa kan dia..tapi makain aku lupa makin aku ingt...tambh2 lagi bila aku tepandang n tedengar 4 huruf yg buat kan aku makin lagi sakit ati..ntah la kan..aku makin benci bila pikir kan semua ni..knp la aku kenal dia..knp la semua ni terjadi..ntah la..ah lupa kan la...kalo ikut kan ati tu sampai skang blm tentu lagi sakit ati aku ni ilang..hahaha...ilang pedoman la kejap..hehe...tgk aku dah merepek dah pgi2 buta..akibat kenyang makan roti canai yg abh aku beli kan..ahak..ahak..ahak..[gaya kak huda gelak JGN TIRU BAHAYA]hahahaha...

pagi ni aku sampai je tempat keje mcm biasa la kan pintu tak bukak lagi..so ape lagi TUNGGUUU...sampai la kak aida sampai..pastu aku ape lagi dah dpt msk opis MAKAN TIME..hehehe mcm mner la aku ni tak gemuk yer la asyik mkn jer..ish..ish..ish..mira mira..hehehe..so lepas mkn aku duk la kat tempat aku ape lagi tunggu mangsa2 aku dtg la..eh silap tunggu klien2 yg terlebih bertauliah dtg..hehehe..nak tahu sape..student yg mintak partial transkrip la..ape la korg ni tu pon tak tahu..hehehe...so aku nak buat keje la..keje la sgt..hehe..so tunggu la coretan yg seterusnya ok..daaaaa...

No comments: