Tuesday, August 18, 2009

kEperITAN La dOLCE moMO..

nak tahu tak aku sed nape sbb aku tgk la dolce amira..ya allah sed giler la tahu tak..aku tak tahu nak kata mcm ner..kalo korang nak tahu dulu aku tak suka tgk cite ni tau tak..aku tgkpon episod pertama jer pastu aku tak layan pon..tapi ntah mcm ner aku ikut cite tu sampai aku loding kat TV3..dari episod 1 sampai la episod 8 pastu setiap hari selasa aku tak kan tinggal tgk cite LA DOLCE AMIRA setiap ari SELASA kul 9 malam..kalo aku tertinggal aku akn loding kat TV3 mlm tu jugak tapi lewat sikit la..tapi mlm ni nyer cite sed giler la aku tak tahu nak kata mcm ner..memang sed sgt2..bila arif kena tikam 2kali aarrggghhhh...sakitnyerrr..bila dia yg kena pukul aku yg tepis korg tahu tak..aku pon tak tahu nape sampai mcm tu..hehehe..tu namanyer aku mhayati ok..tapi serius la..part ni paling sed bg aku..serius la minggu lepas aku sampai nagis tgk cite dia,.mlm ni pon same jugak..uuwaaa...

aku sed sbb aku tersentap bila hani kata KITA DAH LAMA BERKAWAN TAPI KITA DAH MCM KELUARGA..MCM AKU LARIPON AKU TETAP BALIK JUMPA KORG..ya allah sed nyerrr...tersentap ati aku ni korg tahu tak..mcm nak nagis pon ada..korg tahu tak..bila hani,vee,mz,bak n mira berkumpul aku teringt kat una,aya,joy,adik,yum,along,penyu n semua la..kalo kami berkumpul tak tahu la nak kata mcm ner mesti ada yg akan disaktnyer tau..tapi itu la kami..tapi bila lagi akan dpt mcm tu sbb sakang kami dah abis blaja..korg aku miz sgt2 masa kita blaja dulu..walupon kolej mcm tu..aaarrgghhh...i miz u alot la my fren...

mira dah cukp tak mau sed2..sakngni meh aku story pasal keje aku..keje mulai sok mmesti bnyak gile la..dah la kertas partial yg aku amik ngan kak maini kat center dah nak abis..ya allah ramai giler la student..aku tak tahu nak buat mcm ner sok..nak tahu nape..sok dah la student amik partial aku kena cari satu persatu mengikut abjad..ya allah menggila la aku sok..haha..tak pe mira CHAYOK CHAYOK..hehehe..

umm..aku teingt kat sesorg yg pnh buat ati aku terasa disygi..nape la aku leh int kat dia kan..nape la bodohnyer aku ni..hey mira life must go on la dear..lupa kan dia k..lagipon dia tak ingt kat ko kalo dia ingat mesti dia akan cari ko punyer..ko tak setaraf ngan dia..lupa kan dia mira..lupakan dia...agggrrhhhh...aku tak suka bile perasaan ni hadir..ah lupa kan semuanyerrr...tuk manje soryy k sbb sakitkan ati manje..

dah la aku tak nk ingt semua tu skang ni aku nak teruskan ngan ape yg aku ada..aku tak nk patah balik blakang walupon aku mcm syg jer kat dia..aus salah ker mira ada perasaan mcm tu??salah ker mira mcm ne??ummm..... :0( ....ha terlupa lak pasal kak maini...ari ni dia interview...mcm ner la kan dia..kak aida bg tahu cara dia mcm dpt jer..alamak abis la kwn gado aku mcm tu...kak maini.,..jgn la g..mira bru nak bermanje ngan kak maini ni...ummmm...nape la semua story aku ni sed jer...tapi per la mybe sbb aku gelak sakan kot kat tmpat keje tadi..sampai mgalir air mata..hope pas ni tak de berita yg mnyedikan..k la nak gsk bju..sok nk keje..i nak luangkan masa ngan my dolce lak skang ni..

No comments: