Thursday, August 13, 2009

oH bATUk peRGi LAh eNGkaU daRI hIDupKu..

ya allah batuk ni tak ok lagi la...mcm ner nak buat ni..ubat bukan tak mkn mkan..ape lagi aku kena buat yerk..pantang dia aku ikut tapi nape la tak kurang2 lagi..aku ni dah tak tahan sakit kat perut ni menahan sakit...mok ko amik la skit penyakit aku ni...leh aku gemuk balik..hehe..ha smlm kalo korang nak tahu tak..adik aku demam balik pastu lepas isyak smlm ibu abh n nadid g la spital nak tahu tak kul brape diorg balik??kul 1pg beb..aku time tu dah tido tapi dikejutkan cz kena bukak pintu...nasib la aku sedar kalo tak diorg tido luar la jwbnyerrr...hehehe...nape la penyakit ni menular kan...bila la nak ilang penyakit ni...tak sukaaannnyyeerrrr...yer la nak kuar semua kena berjaga2..risau tau skang ni..ummm...mcm ner nak date ni???hehehe

ha ari ni nak cite per yerk..ha ingt tak sorg part time lecture yg aku cite kat korg tu??dia dtg amik offer letter dia tadi nasib la tak bising kalo tak aku sekeh2 dia...hehehe..mcm brani dia tu dah la 2kali ganda dari aku.hahahaha...leh plak mcm tu kan..ape la aku ni..hehehe...nasib la aku siapkan keje aku...sok keje lain lak yg akan dtg..hehehe...

aku tak tahu la nak cite pe kat korg sbb tu la aku tak tulis blog aku ni...sejak2 tak shat ni idea aku semua dah kuar dari mulut aku ni..ahahaha...poyo tul mira ni kan??hehe...ha nak tahu tak pasal si dia??ummm pada yg tahu TANIAH kerana anda tahu pada yg tak tahu LU PIKIR LA SENDIRI..hehe..k la idea aku tak bnyak ni...nk tulis pon tak tahu nak tulis ape...nk turun makan kebulur dah ni....hehhe

No comments: