Sunday, August 16, 2009

sAtu dUA tiGa seLAmat paGi seMUAaa...

hari ni hari ahad...aku ngah dengar lagu kumpulan kertas ampuni aku..aku tak tahu nape plak lagu ni aku dgr...lagu dia menyentuh la jugak ati aku ni..yer la terigt kisah lama2 la kata kan..ummmmm setiap kesilapan mesti la didulukan dengan kemaafan..tapi adakah kemaafan tu akan terucap dibibir org tu..n adakah ia ngan penuh keikhlasan..ah abai kan la semua ni...buat ape lagi aku nk rungsing kan fikiran aku ni..yg berlalu biar kan..nanti raya mintak maaf la kot...hahaha..mcm syial..k la hayati la lirik ni k....


ampuni aku
yang selalu mementingkan egoku
maafkanlah aku
tak pernah hargai ketulusanmu

Ampuni aku
yang selalu mementingkan egoku
maafkanlah aku
tak pernah sadari berharganya kamu

bila kau pergi
ku tak berarti
hubungan ini
jangan terhenti
Hoooooo.....

Ampuni aku .....
Ampuni aku .....
Ampuni aku .....
Ampuni aku .....

Ampuni aku .....wooo...

bila kau pergi ...
aku sendiri ...
bila kau pergi ...
aku tak berarti ...
sebagai kekasih ...

2 comments:

missatieah said...

feeling nampak.........

cOrEaTAn said...

ala jiji...
mcm tak knl ngan momo...
hehehehehehe...