Sunday, August 9, 2009

adA sOWaNG yaNG peRihaTIN..

ha nk tahu nape kali ni tajuk agak mengelabah cikit...sbb aku nk cite kat korg pasl some one yg buat ati aku ni berbunga2.huhu...alamak malu la pulak..hehe..cite dia bermula time aku sakit ni la...aku cite la kat dia skang ni aku ngah sakit kerongkong..tmbh lak tu ada ulser lak kat situ..pedih dia tak yah ckp la..btuk je memanjang sakit siot..kadang2 tu bila kuang kahak sampai berdarah pon ada..kebetulan dia tgh kol aku..so dia tahu la situasi aku mcm ner...ape lagi dia bersimpati ngan aku la..alamak lemah jantung aku ni..hahahaha...ni yg tak lena nk tido mlm ni..hehe..leh plak mcm ni kan...hehe aku bila dah ada yg sudi amik berat ape lagi BERTERIMA KASIH la..btl tak??huhu..itu time tak yah ckp la mcm ner perasaan aku...ala mcm kita syok sendiri ha mcm tu la perasaan tu..hehe alamak malu la pulak aku dibuatnyerrr...tapi tak per la..bila lagi kan nk tulis mcm ni..dulu ada jugak kongsi mcm ni tapi bila org yg kita syg nk kita tinggalkan kita so terhentila segala coretan cinta aku..hehe..ya allah mira ko ni gatal btl kan..hehehe..

tapi itu la hakikatnyer...itu la perasaan aku time si dia amik berat pasal aku..alamak tangkap cintan ker ni?????tak per yg tu kita perlu rujuk pada yg pakar...hehe..lama dah tak de org amik berat pasal aku...dulu ada tapi ntah la kan.mungkin perasaan mencemburui aku tu yg aku jadi mcm ni..tak per la kan...janji skang ni aku bahagia..korg mesti nk tertnya2 an sape dia tu..meh la aku cite cikit pasal dia k..dia ni dak kolej aku jugak merangkap junior aku..hehe..ha dah knl ker sape???huhu..aku knl ngan dia pon tak la lama sgt tapi lama la jugak..kita org leh jadi rapat stat dari aku tanya dia pasal pratikal..ha dari situ la kami rapat...sampai la skang..ha dah la cukup la nk cite bnyak2 pon kang org kata per lak kan..hehe..k la aku nk turunbwk join family aku..lagipon dah ptg ni..jap g time mandi la..huhu..tuk budak tu thanks k cz amik berat..terharu+teruju la jgak kan..hehe..paperpon sayang kamu..opssss...

No comments: