Saturday, August 29, 2009

jOM bERbuKA kAt LUar...

ari ni aku tak bgun saho kalo nk tahu...emmg tak sedar la..ak buat mcm ner kan..hehe..sabo jer la kan.satu umah kot tak bgun semua terlajak..haha..aku pon ape lagi dah la lattop aku buat prob so aku pon tido lambt sikit tunggu lattop aku ni recheking data dulu...lama kot nak tunggu sampai kul 2.45am bru aku tido tu pon sbb ngan tok dah la...ingt leh la sedar kul 4.15am nak bgun saho..rupanyer tak..hehe..tak pe la kan janji dah niat sblm tido..bgun2 pg jer bnda pertama yang aku tgk lattop aku la..settel kan ape yg patut..alhamdulillah lattop aku dah ok skit..tak la teruk mcm smlm kan..huhu...alhamdulillah...

so pas aku settel kan semua keje kat lattop aku aku bace novel..msk hari ni novel yg kedua aku bce..seronok kot..ni yg buat aku ketagih nak bce..novel ni aku pinjam dari jiji n deydey...bnyak la jugak..kalo nk tahu aku pinjam ni dah lama lepas aku balik dari kampong ari tu..n bru skang aku bce..haha..nak buat mcm ner kan kesibukkan membuat kan sem ua keje aku terbats..ammboii...giler la ayat nak skema..hahaha.tak per la kan jni aku bce jugak..

ha ptg ni aku nk kuar..berbuka ngan insan tersyg..so sape nk ikut..jom la join aku..huhu..jumpa kat simpang k berkumpul kat tempat biasa tau..hahaha...jiji cpt2 siap kang kea tinggal..hahaha...so kepada kwn2 aku selamat berbuka k...aku out dulu..nanti kalo aku tak pnt aku story lagi kat korg k..jiji jgn la tension2..rilex la k..nanti momo teman kan jiji k..hehe..dalam mimpi tau..tapi jiji kena la tepuk bantal sebut nama momo tau..hahaha...

No comments: