Thursday, August 27, 2009

fAiLINg oH faILing

ari ni pagi2 jer benda pertama yg aku piki tuk siap kan fail tuk tutor,grader,demostratr n part time lec...nak tahu nape sibuk sgt nak buat benda2 ni semua..sbb mingu depan 1 sept 09 odit nak dtg so aper lagi kena la siap kan faling...ayyooo..fenat la jugak kn..nakbuat mcm ner..walupon 2 fail tapi still penat...tak per la ni 2nd time aku alaminya..1st time aku pratikal dulu...nasib la dia tak mintak yg bukan2..kalo tak jenuh jugak la aku nk kena siap kan tambh2 lagi time tu banyak lak keje yg kena buat..ayyooo..tak pe la pengalaman namanya..hehe..pose ari ni ok la tak la aku terasa lapo sgt..so far sepanjang aku pose ni aku rasa ngantok jer..nak buat mcm ner..tido lambt pastu bgun saho lak..pastu sambung tido..so tak ker terganggu tido aku...hehehe..blh plak mcm tu kan..huhu..aku pon tak tahu nak cite ape ngan korang..penyakit ngantok aku ni dtg balik la pulak..bru kul brape...aku ingt mlm ni nak g terawih tapi badan aku ni gatal smcm jer..ntah la aku pon tak tahu nape..sejak kebelakangan ni selalu sgt jadi mcm ni..bnda ni akan jadi time aku lepas mandi..pastu dia ok la..tapi sementara nak ok tu lama la jugak aku mengaru..hehe..kadang2 tu rasa mcm monyet pon ada..alamak comel la pulak..hahaha...ha tgk kan dah mula nak mgarut..huhu...

aku b alik tadi kul 2..so tunggu ibu aku amik lagi..leh lak dia lupa anak dia yg debab ni..hehe..balik2 jer ibu aku cite pasal tak puasnyar ati dia bila pintu pagar sampai ptg tadi..aku tak tahu nak kata mcm ner..tepi lain depan lain...haiii ntah la tgk jer la mcm ner kan..sabo jer la..aku pon nak rasa mcm dlm penjara sbb lama jugak umah aku ni tak berpagar...hehhe...skang selamat la sikit kan..aminnnn...una meh la umah aku...umah aku ada pagar baru..hahahaha..k la dah cukup la aku merapu ari ni...fenat la merapu..hehe...jiji miz la kat jiji..wat xment elok2 k...

2 comments:

missatieah said...

mizz u too sis.... nape pagar leh len2 plak... mamun pe pose2 ni... hahaha.... jiji dah serabut kepala otak asgmnt.... rase nak je lari blk raye... hahaha..... student biase la.....

cOrEaTAn said...

ntah la momo pon tak tahu..
tapi nanti ada pgar bru momo bg jiji tgk k..
hehehehhe...la yer ker??tak per nant time balik kg kita enjoy puas2 k jiji..ita lawan sape tak nk mkn RENDANG...haaha