Tuesday, August 11, 2009

baTUk mcM neNEk tUE...

aku ni batuk tak ingat la..ntah bila la nak baik ni kan..tak larat la aku batuk sampai muntah2 la jugak..cian kat aku kan..makan pon masin jer..kadang2 tawar langsung tak rasa per pon..ummm...mcm ner la nak buat ni kan..sakit ni lak bila la nak baik..tak syokla mcm ni..yer la nanti mak makan paper pon mcm tak de selera..sed tuu beb...tak pe la hope sgt2 aku ni cpt baik tak larat la mcm ni..tadi kat tempat keje pon aku la yg palin voge nyer batuk tak sape leh lawan tau..sakan la batuk aku..huhu...siap da org tegur lagi...hehe...nak buat mcm ner bro dah sakit la..hehe...

kat tempat keje aku tak la bnyak keje..sampai je kat sana semua tanya dah sihat ker ni??huhu terharu la jugak kan...yer la sekurg2nyer ada jugak yg ingat kat kami pekerja part time ni..hehehe...alamak kembang semangkuk la jwbnyer..hahaha...sampai tmpat keje aku tgk meja aku bersepah..alamak aku pon tak tahu mner offer letter yg bru n lama..yer la sbb dah bercampur...ada setengah dari offer letter tu aku kena btl kan tapi bukan salah aku..aku tulis berdasarkan yg dia bg..tapi nak buat mcm ner pon aku yg kena dpersalahkan..so ape lagi buat yg bru la..pastu anto kat dean kena la tunggu tanda tangan dia lak..sbb dean tak de..alamak tunggu je la..pagi tadi ada sowang part time lect dtg nak amik offer letter sbnrna dah dtg smlm..cian kak huda kena mara..salah sendiri duk nak salahkan or lain..ingtper kita nak kena ikut cakp dia ker..keje kita pon brlambak..dia yg tulis salah kata kita lak keje tak profesional..ntah paper ntah kan..so tadi da dtg aku ckp kt bro hidayat dia tulis nama dia salah duk kata kat org lain..so ape lagi bro hidayat tunjuk la kat dia kog tahu dia leh ckp da tulis ngan tulisan tangan...amboiiii sedapnyer pastu bla jer mcm tu..tahu la laki ko keje kat sini jugak tapi jgn la blagak kat negeri org..dah la menumpang..ntah paper ntah..tak suka la org mcm tu..ingt bgus sgt ker??

ha aku nk sambung cite pasal one guy tu..huhu..nak tahu tak??huhuh siap ada yg tanya sape la gerangan tuan hamba yg junior tu kan..hehehe..nk tgk pic dia..ha kalo nk tngguuu...insya allah aku uplod sampai aku abis membebel ni..tu pon kalo aku nk uplod la..hahaha...

cian ibu aku demam kalo nk tahu..cian dia..dah la aku yg bwk virus ni kat umah..sowie la mummy daddy...hehe..nak buat mcm ner kan..mira yg kena ni pon dari org..hehe...tak pe la hope semua kuarga aku sihat walafiat aminnnn...yer la ibu aku sampai tak g keje sebab demam tau..sian la dia..menggigil ibu aku tu..huhu...ape la aku ni kan jht tul sampai bwk virus..haha..alamak tekak aku ni semacm jer..mcm nak kuar kan semua harta karun yg ada dlm perut aku ni jer...ummmm k la wa chau dulu..ha tuk jiji amboiii sakan no skang??ada astro...tak per nanti momo balik momo nak tk astro..hahahaha

2 comments:

missatieah said...

haha papa i la punye.... i gk je papa i yg byr

cOrEaTAn said...

ooo yer ker???
tak pe nanti momo balik..
momo nk tgk jugak..
walupon jiji tak bg,,hehhee