Tuesday, August 25, 2009

aKHirnyErr...



so ini aku perkenal kan MOHD FAUZAN B MOHD HAH...insan yg menjadi sebahagian dari idup aku skang ni..so sape yg tertanya2 sape dak junior au so ini lah dia..merangkap budak gemuk aku..hehehe...so doa2 kan la kami k..nape bru skang aku nk tunjuk??ada sbb dia..malu??tuk aper walupon dia junior aku,aku ni senior dia..so tak pe la..mybe jodoh kami kot..hehe...so jgn terkejut la k..pic ni aku amik waktu second date aku ngan dia..dkt mner??itu RAHSIA..hehe...so akan dtg date yg ketiga..huhu..ngan dia ok la buat masa ni..walupon ada y dgaduhkan tapi mcm akk n adik jer la..tak pikir pon lebih2..n aku harap sgt2 dia tak mcm yg sblm ni...hope dia pndai tuk hargai aku..btl tak???n terlalu berharap dia ni tak kan sesekali terfikir tuk mencari lain..dia ada awek sblm ni..aku tak nafi kan mcm aku jugak..kerana dia sggup tahan skap aku aku terima dia..jgn salh sgka aku pon syg dia jugak ok..k la time to play psp..sekian...ini saje pengakuan brani mati hehe..sape2 yg nak dia ha bg tahu aku dulu tau..hehehe

No comments: