Sunday, August 30, 2009

aKu,eNgkau,saYA n awAK..

tadi aku berbuka kat umah jer..tak jadi nak kuar..tapi tgk la kalo sok mcm ner..mybe kuar kot..kuar ngan kak ela n adik aku..mybe kak ina pon join skali..aku bila duk sorg2 dalam bilik ni terkenangkan masa pose kat perlis dulu...rindu rasa nya masa tu..yg tak pose la..terlebih pose la..n mcm2 la prangai manusia..tapi tu la kenagan bg aku..aku teringt kat semua betch jun 06'..teringat kat semua dak MLVK..ruz,jan,pak yob,lat,akma,qiah,ekin,balong n mcm2 la..teringt mcm ner la nakal nyer budak2 laki MLVK..tak serupa org time tu...yer la kbnyakkan geng aku semua nyer dak LAN tapi giler diorg tu ntah la mcm2 jer prangai jht yg ada dalam pale otak diorg tau...

aku teringt mcm ner kes budak2 ni leh jadi MMP..kes dia sbb diorg curi megi kat KOOP...pastu KANTOI...so ape lagi kena la jadi MPP sbagai denda..tapi ada tempoh dia tau..ntah brape lama ntah aku pon tak ingt..pastu keje diorg kalo kami buat salah org pertama yg kena naik dulu MPP la..hehe..memang giler la time tu..korg nak tahu..tuk pompuan ada bhagian dia..same jugak mcm laki..mcm giler jer aku rasa...sbb jarang la kojel swasta buat mcm tu..tapi kolej aku buat tau..tu dulu la skang student dia dah tak mcm kami dulu..aku rasa BAIK lagi kami walupon prangai kami mcm tu tau..skang ni tak yah ckp la mcm ner..tak per la biarlah rahsia..hehe..dulu msk jer asrama sblm kul 6 pm..lambt kena denda..tak ya ckp la kami dikurung sebijik mcm budak skola..memag giler la..tak yah ckp la mcm ner..terkurung dah la duk ujung dunia..pastu ceruk gunung lak tu...so lu pikir la sendiri...tapi tu la kenangan bg aku...berbut nak naik bas..kena lak dpt kolej yg tak sistematik..semua kemudahan teruk..susah kot nak kata..tak pe la disitu jugak la aku dapat segulung DIPLOMA..alahamdulillah...

hope pas ni aku dpt segulung IJAZAH..mner tahu..tapi biar la dulu aku pendam kan dulu niat aku ni..insya allah satu hari nanti..akan aku kecapi semua tu so kawan2 ku doa2 kan la k..semoga ape yg aku nk ape yg aku impikan semuanyer menjdi kenyataan..amiinn...tuk abh mira mintak maaf buat masa ni biar la mira kejar ape yg ada depan mata mira..insya allah impian abh satu hari nanti mira laksana kan..tu janji mira kat abh..

jiji momo tension kot kat sini..mcm ner momo pnh sed kat jiji dulu mcm ni la momo sed skang jiji..ntah la jiji nak jer momo balik kg duk kat kampong n keje kat kampong..ntah la jiji...mcmner momo nak buat bg semua org apy..mcm ner momo nak buat bg semua orgtak sengsara..momo tension sgt2..air mata ni jer la yg penemankan ati momo yg terluka ni..tak pe la nanti ada masa momo cite kat jiji k..momo syg n rindu kat jiji..study elok2 tau..raya jgn lupa beli tiket tau..nanti momo tak dpt jumpa jiji menagis momo tau..huhu

2 comments:

miss atieah said...

momo nape tension.... ingt jiji je tension... nak ckp ape2 kite ym je... jiji slalu online.... jiji tumpg kawan smpai penang then naik bas dr ctu ke epoh or ti. tgk la mana yg ade. lagipun mybe blk dlm 14/9 so bdk2 sek xblk lg. jiji tension sbb duk dlm utan + keje byk tuje... hahahaha.... xsabar nk pakai bj same2.....

cOrEaTAn said...

nanti la momo cite k kat jiji k...la yer ker??tak per momo tunggu jiji k...mizz nyer nak peluk jiji...nak ggt jiji pon same2..hehehe...tu la kita akan bergaya sakan dipagi raya..hehehe...ala tak per nanti kan nak kaur nak jadi CKGU JIJI..huhuhu sabo k ;0)