Tuesday, August 31, 2010

pILih jer..

salam semua...SELAMAT ARI MERDEKA...alhamdulillah negara kita dah 53 tahun merdeka...hope biar la negara kita ni tak dijajah oleh negara luar n makin aman negara ni..aminnn...so mls nak cite pasal kemerdekaan sbb tak de ape yg nak dkongsi kan..so tajuk PILIH sajer ni bermakna buat saya...

nak tahu nape??lu pikir a sendiri...ishhh tensen la..pilih jer DIA atau DIA...kan senang tak de la kita ni mharap kan...ishhh...kowang tak phm..bagus sbb tak nk bg phm pon..hahaha...tak pe la...disebab kan malas nak pikir buat jer la ape yg kamu owang nk buat kan...

adik saya g KL ngan kak ela...saya duk umah jer tak de g mner duk melangut...ishhh buhsann la...sbb tu la tgerak lak ati ni nak update blog ni..rindu rasanyer kalo dulu setiap ari saya akan updatenyer skang ni...ntah la ikut pada masa n mood nak update baru leh update...kalo tak semua yg nak cite tak de serinya...so amcm ngan raya kowang??saya sedih gilerrr ni...raya blm tentu leh balik KEDAH...oh atok nenek mu ni merindui diri mu...smlm saya kol atok saya yg kat kedah..mak cik saya bg tahu dia tak brape sihat...telinga dia makin tak dengar...mata dia makin kelabu...badan dia makin lemah...adoooiii...susah la nak kata semua tu...sbb saya jauh sgt2 ngan dia...saya siap bg tahu kat mak cik saya..saya tunang saya nak diowang dtg sini...tak kisah la saya sanggup tempah tiket mner2 supaya nenek n mak cik saya dtg jugak...cerita macm la saya nak tunag dalam masa yg terdekat ni...ishhh jgn salah sangka k..saya cume nak majlis saya sempurna jer...saya nak diowang dtg sini sbb diowang dtg sini dulu pon sbb kena berkumpul kat umah sebelum g haji..kalo tak atok saya tu tak pnh pon dtg umah saya...sedih kan...tapi nak buat mcm ner...dia lebih selesa kalo kami yg balik...

walaupon atok saya cerewet owang nyer tapi ape yg saya nak tak pnh dia hampa kan...serius saya la cucu yg PALING dia sayang...saya pon tak tahu la mcm ner leh jadi kesayangan ni...mybe sbb comel sangat ko...mner nak tahu kan...tapi paper pon ape yg atok saya bg saya akan balas ngan ape yg saya mampu...atokk mira rindu sgt2 kat atok...mira nak balik jumpa atok tapi....

No comments: