Tuesday, August 10, 2010

saLAH saYA ker??

salam semua..arini ari yg tak saya sangka...sedih giler la..tak pnh saya rasa mcm ni...1st time saya kena mara ngan HOD..padahal tu bukan pon salah saya...siap pesan kalo awak kuar dari opis ni jgn dtg sini dah saya tak mo terima ape2...ntah manusia jenis ape la kan..saya ni dah la baru je nak tahu care2 semua tu..hampa jer ati ni...gugur jugak la air mata ni..tekejut bila dia hempas kertas solan yg saya bg...ada 2 solan tapi tebal la...tak sangka la sampai mcm tu skali dia hempas...lia pon terasa...saya ni apetah lagi...tekejut sgt2...lepas kuar tu..ape lagi tibe2 jer air mata saya jatuh..tapi saya tahan kan jugak...SALAH SAYA KER??sedang kan ape yg saya buat saya ikut yg DR.SANY tunjuk kat saya...saya ikut bulat2 ape yg dia suh saya buat..saya ikut ape yg dia tunjuk satu pon tak salah..siap double check lagi...kalo tak dia tak kan sains surat saya tu...tapi tak sangka la bila saya dah buat yg terbaik ni yg saya dapat...sedih tu tak yah ckp la...terkilan tu wajib la...sedih gilerrr..

2 comments:

miss atieah said...

ushhh222...jiji penah kene dlu masa praktikal...nyampes tau...saje nak maki org je...buat muka taik je ngn dia...padan muka

cOrEaTAn said...

tapi kan jiji bukan salah mira...mira just ikut arahan...tapi bila dia hempas je sampul yg mira bg tu kuat² terkedu...terpikir ape salah mira sampai dia nak mara sampai mcm tu skali ;0(