Sunday, August 29, 2010

KRUSus....

salam semua...this week ape lagi agak padat jugak a jadual saya..kalo selalu saya leh duk umah jer tapi minggu ni JANGAN HARAP..huhu...sabtu tu jer pagi2 lagi dah kuar umah kul 7pagi...AIZA dtg amin saya...pastu terus gerak amik MR.BUAH ATI saya...dia WAJIB a ngan sifat PEMALU dia...tu la yg buat saya sayang ngan dia tu...hahaha...pastu terus jer grak UNIKL...ingt kusus stat kul 8pagi sampai2 jer tak de sape pon...kul 8.13pagi baru la owang terpacak jer depan UNIKL tu..skali tgk tentative kul 9pagi stat...kalo tahu duk umah lagi grak lambat sikit..ishhhh bikin hangin jer...so time daftar tu saya terjumpa kawan masa kat kolej dulu..XERA...alamakkkk dia tanya soalan baik punya...hehehe tak pe la XERA tunggu jer la k...hahaha..so amik port baik so tunggu la kusus stat...huhu...

syok a jugak...1st tu agak la mengantok..tapi bila dah tengah2 ape lagi gelak sakan jer kami semua...nasb baik la penceraman tu syok kalo tak nampak bantal la jawbnyerrr...hehehe..MR.BUAH ATI pon saya tgk gelak jer...nak buat mcm ner duduk sebaris ngan saya so kena la INTAI...hahaha...masuk penceramah yg kedua...ya allah butir percakapan dia langsung saya kureng phm..dia ckp dah la laju..dia ckp THAILAND saya dengar DALAM PENJARA...haha punya la jauh makna yg dia sampai kan..hehehe tapi ape2 pon ustz tu memang best giler la...lagi bertambah2 kuat kami gelak...hehehe...mcm2 tapi syokkkk sgt2...lepas zohor jer masuk penceramah ketiga....ALAMAKKKKKKK mengantokkkk...hahaha...lawak dia pon sikit2 jer...tapi ok a jugak...sama jugak ngan peceramah ngan keempat...hehehe...ape yg saya ingat penceramah tu ada ckp JGN JUAL MAHAL NNT JADI GOLONGAN BARANGAN ANTIK...atooiii ustz2 ada2 jer istilah yg dia bg...pastu leh ckp kalo nak bg tido lena minum SUSU TEPUNG jgn bg minum HORLICK kang HOO...HOO...HOO...hahaha...kami gelak sakan la time tu..hahaha syok2...balik tu lak saya MR,BUAH ATI n AIZA berbukan kat danau...ish ish ish...makan bnyak plak kita owang ni...hehe..tak tahu kat ner nak makan so makan jer la kat situ...berjalan la kami ke bazar yg dekat ngan danau tu...beli makanan sikit terus lepak kat kedai...sampai umah dalam kul 8.13mlm...balik mandi n gosok baju n makan buat kali kedua sbb abah saya beli kan KERABU KAKI AYAM tuk saya...tapi kureng sikit saya TERINGIN nak makan yg IBU ALONG buat ;0(..ishhh kalo bab makan laju jer mira ni...hehehe

masuk ari ahad ni lak ustz dia leh tahan la gempak dia..tapi mata saya megantok sgt...tu la dah tahu ada kusus saya ngan MR.BUAH ATI leh buat kiamulai lak sampai kul3.30pagi...kah kah kah...skali bgun pagi tadi dah terlajak...AIZA dah ada depan umah saya tak siap2 lagi...hehe...sowei k AIZA....hehe..sampai sana dalam kul8.13pagi...masuk jer kelas ape lagi tunggu la edisi ceramah bermula...kelakar la ustz2 tu...mcm2 jer lawak yg dia buat...ish ish ish syok2...hehe...kusus arini sekrat ari jer...kul2 lebih dah sampai umah...balik umah ape lagi rapat kan safff....hahahaha lena sampai la IDURA msj nak dtg umah....nasb baik la dia ingt umah saya kalo tak nak jer saya lekuk dia...hehehe...

arini saya masak ikan kembung gereng blada n sup sayur...tu jer...masak bnyak2 pon bukan ada sape nak makan huhuhu...so masak pon ala kadar jer la k...hehehe..so selamat berbuka yerk pada semua...

b4 terlupa...thanks k AIZA sbb sudi myusah kan diri amik aku n MR.BUAH ATI...so hope next time kita leh hang out same2 k dear...to my MR.BUAH ATI thanks jugak sbb sudi join amik kusus ni...what ever happen u always in my heart dear...thanks u so much sayang kamu sangat2 sayang...

No comments: