Wednesday, September 1, 2010

MENTOS & pERjalANAn...

salam semua...yahhooo dapat MENTOS buat kali kedua...dapat MENTOS pon nak kecoh la mira ni...huhu nak buat mcm ner kan TERKEMBANG ATI bila dapat mcm ni la...hehehe...sape lagi yg bg mesti la MR.BUAH ATI kalo tak tak kecoh mcm ni...huhu...paper pon THANKS DEAR...sayang kamu sgt2...susah2 jer bg MENTOS ni...MR.BUAH ATI nak tgk saya ni gigi rongak kot tu yg dia beli tu...hahaha...ish ish ish tahu la saya ni suka makan MENTOS ;0)...tak per la nampak sgt MR.BUAH ATI saya ni perihatin...hope prihatin tu sampai bila2 la..amiiinnn..

22kali saya kuar bersama MR.BUAH ATI tak kira la beramai2 atau berdua...tapi selalunyer beramai2...dalam 22kali tu ada jugak dia anto balik...ada jugak kami kuar jalan2..ada jugak kali berbuka same2...mcm2 la..tapi bila dipikir kan balik saya ni banyak menyusah kan dia...tak kisah la sama ada cara nampak atau pon tak..dalam 22 kali tu dah banyak kali kami bergado..4 bulan 3 hari kami menjalinkan hubungan...mcm2 yg kami lalui...walaupon baru suku dari perjalanan tapi cukup ngan liku2...dalam 4 bulan 3 hari..sempat jugak saya teman dia mendaftar kan diri kat poli...sempat jugak saya teman kan dia g ke kelas...sempat jugak dia teman kan saya amik kursus kawin..sempat jugak dia jumpa abh saya...mcm2 la..semua ada..cume saya ni jer blm jumpa mak n bapak dia..kih kih kih nnt2 a jumpa kan ;0)....dalam masa 4 bulan 3 hari ni jugak ada jer owang yg buat kan salah satu antara kami timbul perasaan cemburu...ishhh tak phm bahasa btl kan...tak per la itu la lumrah dalam kehidupan bila berpasangan...kalo tak diuji perasaan tu TAK SAH kan...mcm tu jugak AIR MATA yg diuji...pedih sakit sengsara semua tu WAJIB dalam hubungan kan...saya harap sgt2 kami mampu tuk mhanrungi liku2 hubungan ni agar ia lebih kukuh...amiiinnnn...

abh saya siap ckp ngan saya..yg KE-3 ni baru nak menjadi...ada a adap sopan dia...pnh skali MR.BUAH ATI anto kan bubur lambuk kat saya tapi abh saya yg amik...bila abh dapat bubur tu dia siap senyum lagi...atttoooiiii parah dah abh ni...huhu...abh doa2 kan la supaya DIA milik mira...ya allah ya tuhan ku satu kan la ati agar kami dapat idup bersama aminnn...

alamak tergatal lak kan..tapi tu la yg ada dalam ati...biar la semua owang tahu...DIA tuk saya...biar la cume ajal yg pisah kan kami...saya tak nafi kan saya tak pnh dapat hubungan sesirus mcm ni...dulu hubugan 3 tahun hanya la sia2...mungkin baru nak meningkat dewasa...tapi sekarang saya rasa cukup a ape yg saya dah ada n saya dah dapat...saya akan jaga dia...supaya ape yg kami harap kan semuanyer tercapai...insya allah...

kenapa ngan saya ari ni kan...ntah la...nak kata saya ni ada masalah tak de masalah pon...tapi ntah la saya pon tak tahu la nape ngan ati ni...mungkin ada yg tersirat n yg tersurat...mungkin senyuman saya tak semanis selalu...mungkin kata2 saya tak seindah selalu...tapi hati n perasaan saya tetap sama...diri saya jugak tetap sama...MIRA tetap MIRA...tak kan berubah menjadi owang lain...

ha ari ni ada staf baru masuk...KAK HIDAYAH nama dia...attoooiiii nama sama ngan bos lak tu...elok la tu...kat opis dah ada 3 SITI...skang bos lak nak cari geng nama sama,..hahaha...mcm2 la kan...nnt jangan salah sebut lak dah la..huhuhu...tadi si gemuk saya ym ngan saya..tnyakan pasal berbuka hujung minggu ni,..ummm...ntah la tak tahu lagi mcm ner...kalo tak de ape2 insya allah saya akan join diowang...dengar mcm best sbb ramai jugak geng saya dtg...tapi tgk la...si gemuk....jgn mara k kalo saya tak join ;0)...tuk MR.BUAH ATI saya sayang kat awak sgt2...sowie kalo awak ada terasa ngan saya...

No comments: