Tuesday, August 3, 2010

baRU perMULAan...

salam semua...skang ni semua nyer berjlan mcm biasa cume keadaan yg berbeza...satu persatu saya cube selesakan diri...satu persatu jugak saya cube peljari ape yg patut saya laku kan...saya buntu bila saya sndiri tak de tunggak utama...sanggup kah saya hadapi semua ni...selama maner saya mampu tu menampung semua ni...mampu kah saya???aagggrhhhh tensennnn walaupon dalam gembira...ntah la..biar la masa yg tentu kan semuanyer...ape yg saya tahu skang ni semua nyer perlu jalan sperti biasa....

2 ogos 2010 satu tarikh yg buat kan saya akan pikul tanggungjawab yg beso..layak kah saya tuk semua ni??tak mgapa..setiap kewajipan saya akan saya laksanakan...ummmm...still lagi di ACADEMIC...tempat dimana saya mula menapak tuk teruskan idup dalam pekerjaan...sampai skang saya masih disini...tempat yg bnyak kenagan...ia akan kekal dalam ingatan...kalo blh biar la hanya disitu saya ditempat kan...

3 ogos 2010...tarikh yg buat kan saya teringt pada sikecil...anak kak yani yg sudah membesar...HAPPY BUFDAY JANE...hope jane suka kek tu k...moga2 bila jane dah beso blnjer acik makan lak k..hehehhe...keje sperti biasa...langkah demi langkah tapak demi tapak saya buat ape yg saya mampu...tak bnyak saya nak cite kan...mood untuk berblog kusam...ape2 pon kerinduan saya pada MR.BUAH ATI sikit pon tak kan kurang

No comments: