Friday, August 27, 2010

renTEtan yg tAK seMPAT nak tuLIS...

salam semua...arini selangor CUTI..waaahhhhhh sungguh meneruja kan kan...hahaa...nak buat mcm ner..time2 mcm ni la leh merehat kan diri di bulan pose ni...hehehe...duk umah ape lagi...layan ape yg patut la...mandi dah sah2 la lambat...bangun lak wajibbbb lambat...kah kah kah...sbb tido lepas edisi subuh kompom bangun lewat...hahahaa....ape2 pon syokkknyerrr cuti..hehehe...

smlm kat opis kak yani kol n bg dengar lagu raya..alamahhh syahdunyer ati sbb tak dapat beraya ngan family...cuti tak tahu la dapat brape hari..attoooiiii....ntah la tak tahu nak buat mcm ner skang ni..tunggu n setia menunggu jer la jawabnyer...so ape lagi nagis jer la mira...hahaha...tapi kan bila kak yani buat mcm tu syokk jer sbb kak yani tu suka mgusik...hehehe...nnt a kak yani...mira nak pau akk CENCALOOKKK....nyam nyam nyam,..sedappp nyerr...huhuhu

smlm saya berbuka ngan MR.BUAH ATI...kami makan kat area kramat jer...pastu singgah umah sewa saya dulu...jumpa la kak lien,kak ina,kak sue n kak ayu...umah yg tak berubah..cume isi owang jer yg berubh...rindu rasanyer nak duduk umah tu..kak lien siap ckp lagi...rindu nak dengar mira gelak...alamakkkk nampak sangat sya ni pehibur ati diowang semua kan...kah kah kah..saya dtg semua tkejut...hahaha...nak buat mcm ner makin comel...dijaga rapi la akak2 oiii,...hahahaa...sempat a borak2 ngan diowang...lepas semyang grak g jusco...tu pon sbb adik kesayangan saya tu anto msj KAK MIRA BELI KAN BIG APPLE TUK NADID...alamakkk...adik saya ni...tahu2 jer akk dia dekat ngan BIG APPLE tu...hahaha...so ape lagi jenjalan sampai semput bru beli BIG APPLE...pastu grak grak gark...hehehe....

MR.BUAH ATI mcm biasa la pening je keje dia...pastu leh lak dia transfer angin dia kat saya...ape lagi saya ni megeluar kan la angin yg ada...atttoooiii badan je kecik tapi angin banyak...tu la simpan lagi angin KENTUT...hahahahaa...kalah angin dalam badan saya...haha..mcm2 tul la..tapi bila dia pening tu isau jugak akan jadi mcm aritu...attoooiiii isau jer rasa...yer la tak larat a nak gado je keje...walaupon gado tu mengerat kan hubungan tapi SENGSARAAAA tau...ish ish ish..tapi alhamdulillah semuanyer ok...huhu...ni yg buat sayang kat MR.BUAH ATI ni..yaaahhhooooo...hehehe...paper pon thanks k dak gumuk..saya berbuka ngan dia dah 2x dah...mula2 dulu ngan UNA,FARA,ZAID n ASMA...kat area shah alam...sbelum nak g berbuka ape lagi saya kena tunggu dia abis kelas dekat sejam la jugak...hehehe...tapi tak per..dapat jugak saya jumpa ngan dia kan..huhu...

nak dijadikan cerita..ari tu kami semayang kat masjid negeri...parking baik punya kat dalam...skali tak leh kuar,..ha padan muka...haha...ape lagi tersangkut la kami semua dalam masjid tu...hehe...nak kuar still tak blh sbb kena halang kan...hehehe...so ape lagi duduk bersembg la kami...hehe...tapi yg tak sangka tu dapat jugak saya kuar berbuka ngan adik saya tu FARA..yer la NEKMAH ada jugak saya jumpa FARA hampehhh...duk jer kat UITM tu tak balik2...tak per sayang nyer pasal so ape lagi tu yg ajak tu..hehehe...paper pon thanks a kat UNA,ZAID n ASMA sudi jugak kuar ngan kami bertiga ni...hehehe...

saya rindu la kat MR.BUAH ATI...alamakkkk mcm ner la nak buat kan...this week saya ada kusus...so ape lagi sila bukak kan mata luas2...kuatkan lagi frekuansi pendengaran telinga n parktis kan tgan tuk menulis ngan jaya nyer...hahaha..jgn tanya nape saya terlena nnt,..hahaha....mcm biasa la saya g kusus tu MR.BUAH ATI WAJIB teman ok...hehe...skali ngan aiza...so kami bertiga akan berperang besok...hahaha..mcm ner la kan...ehekk ehekkk...

ari tu saya ada jumpa kak huda n mia..alahamdulillah saya tgk mia makin mebesar kan diri...dah a debeb...geram jer saya...walaupon kecik tak kisah la janji dia makin sht kan...seronok tgk dia dah pandai gelak..waaaa...suka nyer saya tgk...hope mia makin sihat...makin membesar..aminnn....ha bos saya pon bini dia dah bersalin...comelll jer anak dia...tapi skali 4.1KG kau..besaarrrr giler la...dah a lebat rambut dia..tgn dia lak berisi jer..alamakkk kalo depan mata saya tu...jgn tanya nape la saya gigit dia...heheheh...TANIAH BOS... :0)

skang time saya nak membaca novel...berehat la kata kan..hehehe...so selamat berpose n selamat bercuti...

No comments: