Wednesday, August 4, 2010

TANIAH tuk ibuku....

salam semua...arini saya dapat satu berita yg megejut kan...my mum dapat angugerah GURU CEMERLANG buat kali ke-3 oh my god....terasa nak menagis saya dengar berita gumbira kan ati saya tu..ape2 pon taniah ibu...semoga ni la hadiah yg paling bermakna buat ibu walaupon ibu dah pencen...mira sayang ibu sgt2..taniah sekali lagi...

ibu saya cukup tabah...tabah mendengar rugutan suami tersayang sbb tak de masa bersama kuarga...tabah mendengar rugutan anak2 yg nak kan belaian manje sowang ibu...dengar rugutan anak2 yg nak merasa masakkan air tangan ibu di kala hujung minggu...segala rugutan segala pnt lelah segala keletihan semuanyer membuah kan hasil...mungkin saya tak leh bagi yg terbaik mcm ibu sya bg..sbb saya tahu saya tak mungkin akan dapat setabah ibu saya...ape2 pon ibu..ibu la satu2 nyer ibu yg mira sayang...satu2 nyer ibu yg menjadi idola dalam idup mira...sampai bila2 ibu sentiasa di hati mira..sayang ibu sangat2...

arini saya kat opis sibuk ngan akreditasi...attoooiiii agak kelam kabut a jugak pagi tadi..skali leh lupa lak nama kat table...keh keh keh...nak buat mcm ner...saya tak diberitahu semua tu..so nasib badan la ;0)...so ari ni tak de yg menarik..just lepak buat keje semua..seperti biasa la kan..so pagi tadi kak yani ckp kak yun kim salam..wow dia dah on9 beb...hehehe mizz kak yun so much...kalo dia ada mesti meriah je opis tu kan..yer la ada je story dia..ada je lawak dia..hehee...miss kak yun so much...

pagi ni saya menag lagi ngan MR.BUAH ATI...yyeeeyyyyyy 4-2...hehehe..tu pon sbb dia bangun lambat..mintak2 la esok pon dia bangun lambat leh la saya ni dtg awal besok...hehehe...tuk my MR.BUAH ATI mlm ni saya pinjam harta awak k..hehhe jga elok2 tau ;0)

No comments: