Monday, August 9, 2010

ait mata gugur juga...

salam semua...arini mcm biasa la kena la keje..jgn PONTENG ok...so skang ni ada kat opis...siap kan keje sikit ape yg patut saya buat saya buat sampai la saya sendiri ada masa nak update blog kesayangan saya ni...dah lama jugak la saya buat blog ni...merapu dalam ni tak yah ckp la...bnyak benda yg dah saya cerita kan..tak kira la sedih atau pon gumbira...tapi tu la perjalanan idup saya...walaupon bnda tu tak la secara mendalam tapi setiap cerita yg saya coretkan dalam blog ni semua nyer melalui perasaan saya..luahan ati saya tu tau...huhu...udah² kita stat cite ok...

smlm saya g plaza imbi...g belikan lattop tuk adik sedara saya n saya dapat xternal hard disk beb..hehehe...syokkknyerrrrr..dapat jugak la kan..huhu...saya beli yg 500GB...baru RM250..tak tahu la mahal ke murah..tapi bg saya ok la..hehehe...syokkk nyer la dah dapat..so ape lagi lattop saya saya kosong kan..hahahaha....sbb nak tunggu masa nak kena format jer lattop tu...hope ok la..hehehe...sian tgk lattop saya tu dia tu dah bnyak sgt bnda yg saya simpan kan dalam pale otak dia..hehehe...tak per skang dia lattop dah selesa sbb semua harta karun saya dah kuar kan..hehehe...

so smlm lepas saya balik dari plaza imbi tu sya lepak kat umah mak cik saya kat saujana utama kat sungai buluh...saya jumpa buah ati kecik saya si adin tu...dah beso dah dia tapi tula kurus sikit...mama pon sama...smpai sana saya jrg dapat mama peluk erat giler...serius sadis giler la bila dia peluk saya mcm tu...nak gugur je air mata saya..kerana mama saya tahan kan jugak...tak mo tgk dia sed.tambh² atok leman baru je meminnggal dunia...hope dia lebih tabah kan...so hajat kami ke sana nak sampai kan lattop yg saya beli kan tu kat adik sedara saya..wahida ape lagi tak percaya la...siap ckp..MAMA ABH TGK KAK MIRA NI MAIN²..bila saya ckp btl² bukan main² dia mcm tak percaya la ngan ape yg saya sampai kan...air mata mama tak yah ckp la dah gugur kan...tak sangka saya akan buat bnda tu...wahida pon sama nak nagis tapi tahan jer...sore dia nampak sgt lain time tu..saya ni jrang tgk pak cik saya nagis tapi smlm nampak sgt..still lagi terasa kesuraman dalam kuarga tu...ummm sila la kembali kan kecerian yg ada dulu..sumbangan tu bukan dari fmily saya jer...semua family kuarga HJ DOLLAH yg sumbang kan..kami tolong mner yg mampu...tapi saat² tu memang meyedih kan...ngan kuarga dia yg susah...ishhh susah la nak kata....dia dulu duk kat sebelah umah saya skang ni dah jauh so susah la sikit nak jumpa...walau ape pon mama mira harap mama n mamak lebih tabah k..

MR.BUAH ATI...attoooiii makin menjadi² rindu saya kat dia..aaaddeeehhh mcm ner la nak buat  ni kan..ish ish ish...ha saya tunjuk dia kat ibu saya...jeng jeng jeng..yer la ibu sibuk kata tak pnh jumpa bila tunjuk dia kata saya gatai...padahal ibu saya la gatal nak tgk MR.BUAH ATI saya..keh keh keh...siap ibu saya pesan kat abh..ABAH KAWIN KAN CEPAT ANAK DARA ABH NI...abh saya siap ckp LEPAS DAYAH MIRA LAK..atttoooiiii...bahaya ni...hahaha...ttaaappiii kan YYAAAHHHOOO LLLEEHH KAAWWWIINNN..kah kah kah...so semua owang doa² kan k ;0)

No comments: