Thursday, June 4, 2009

sEDih+tERhaRU

smlm adik aku dpt satu panggilan pertolongan dari kwn dia...nak tahu per dia..miz malina nak mintak tolong sape yg leh jaga kan dia kat spital..sbb dia kena kanser dia dah merebak dah..ta allah sedih giler la...miz malina tu lawa orgnyer...ckgu skola aku dulu...dulu aku tahu dia sakit tu tapi dulu takmerebak lagi tapi skang dah merebak..smlm bru je dia operation..jantung dia kena tebuk...cian la kat dia..yer la jadi mcm tu..pastu mlm tadi dia semput lak ya allah berat nyer dugaan dia..kalo aku kat tempat dia mcm ner agaknya..tabah ke aku??ummm sednyer kan...jap g aku nk g melawat dia kat spital...kalo air jernih jatuh tibe2 jgn tanya kenapa la kan..miz malalina tu dah kawin..dia sakit kanser perut sebenarnya..dah lama dah dia sakit dari anak dara lagi..dia lak merangkap ckgu skola aku time aku skola menegah dulu...walupon aku tak pnh mgajar dia tapi aku knl la jugak miz malina tu...

ptg jap g lak aku nak balik kampong..so aku nak bercuti lama2 duk kammpong..nk cari ketenagan la kata kan huhuhu...ha lupa lak nak bg tahu momo n phoneix family dpt new home..besar 3 tingkat tu kalah umah aku..hahahahah..



2 comments:

NuR IzzAtI NajWa said...

ngaa ko ader hamster kee

cOrEaTAn said...

mesti la..hehehehehe