Friday, June 26, 2009

kuALA LuMpuR..aKU pULAng..

insya allah senin ni aku balik kl...miz nyer kat pinky tedy,miz momo n mr.phoenix fmly,my bantal busuk n semua la...hampir sbulan jugak la aku duk kat kampung ni...mula2 seminggu pastu ati aku ni tak terlintas nak balik so aku duk la lama2 kat sini...lagipon aku mencari ketengan yg mbuatkan pale aku serabut..tak salah rasanya duk kampong kan..lagipon duk sini aku tenag je...mcm2 aku leh buat...salah satunyer mandi sungai..huhuhu...tapi tak bmakna ati aku tenag...

knp la stp masalah sblm nak cari jaln pyelesaian mesti ada pyeksaan..ntah la aku pon tak tahu nak kata mcm ner..ati ni tak leh nak paksa..aku tak nak sape2 yg nak kan kat aku terima aku hanya kerana simpati...tuk ape semua tu..aku tak mintak hubungan aku atas dasar simpati sikit pon aku tak teringin...biar semua nk membenci aku..aku terima sbb aku tahu aku bukan pompuan yang sempurna tuk mner2 lelaki..

ntah la kan rasanya biarla tak de paper hubungan..aku tak nafi kan yang aku sunyi bila tiada insan yg sayang aku dsisi aku..selain famly aku...memang ada kelainan dlm idup aku..berbeza dulu n skrang..dulu ape yg aku lakukan si dia akan ada dcc n bg skongan ngan aku tapi skang...semua tu hnya tinggal kenagan..aku ingt lagi time aku blaja dulu..si dia sanggup teman kan aku blaja..ummm...walaupon tak besar pgorbanan itu tapi tu la yg teman aku bila aku kesedihan n dlm kesusahan...agggrrhhhh...lupakan semua nya...ni yang buat aku rasa nak nagis n menjerit skuat ati...aggrrhhhh....

No comments: