Sunday, June 28, 2009

aTi tERLuka..kEsedIHAn meLAnda..

ha nak tahu satu benda tak aku ni ada rabun dekat n silau..ayyyoooo bak kata uncle kedai cermin mata ni budak bnyak special sbb rabun dkt...hahahahaha...blh plak mcm tu kan..mcm2 tul..tak sangka la mata aku ni rabun..tu la akibtnya tgk lattop ni lama sgt...huhuhuhu..so sb aku tak tahan bila pale aku sakit aku disarankan tuk buat cermin mata..smlm aku g la buat kena rm270..nasib la tak mahal..tapi kira mahal la jugak tu kan...kalo duit tu aku tak guna mesti sedap kalo g makan..alamak astik ingt mkn je aku ni..hahahaha...mcm2 la aku ni kan...

sebut pasal ati yg terluka aku tak tahu nak kata mcm ner...terluka sgt2 ngan sikap kawan aku ni...merangkap org yg pnh aku syg..knp dia selalu nk kongkong idup aku..eee...tension sgt2 tau tak asl la nak selalu mcm ni...kalo beckp tak pnh tak gado tak pnh tak sakit kan ati...ingt ati aku ni per ati batu ker??yang tak de perasaan..ntah la aku tak tahu bila dia nak berubah...aku ni bukan budak2 kecik yang kena diasuh sampai semuanya kena ikutl..aaarrggghhh....tak suka tak suka...sampai bila la nak macam ni kan...bila aku tegur dia majuk mara ngan aku...ape guna aku ni sbagai kawan tuk nasihatkan dia..ntah la biarla dia..dia yang buat ati dia tu sakit ati tak pnh nak buakak kan mata tu n ati tu tuk terima semuanya ngan ati yg terbuka...ntah la...

tadi pasal sakit ati skang ni lak pasal kesedihan aku..aku tak tahu nak cite mcm ner sbb ati aku ni btl2 serabut..serabut ngan masalah jiwa n perasaan..ummm..aku ni kadg2 pikir balik semua buat aku ni mcm tak de perasaan..bila nk dcari..kalo tak nk tu buat bodo jer..senag je buat mcm tu..yg aku ni tunggu la mcm tunggul asalkan ada la jugak ingt kat aku tapi hampeh..ntah la tu la manusia..tak pnh knl erti bersyukur kan...arrgghhhh...semua bnda ni myerabutkan pale aku...aku btl srabut n aku nak lari dari semua ni...

No comments: