Monday, June 29, 2009

rUMAhkU aLAhai rUMah KU...

halo rumahku..huhuhu...aku dah sampai umah..perghhhh lepas la jugak rindu aku kat bantal busuk aku...tapi tak semua sbb mlm ni bru nak peluk bantal busuk aku tu...huhuhu...aku garak dari perak kul 3 tadi.aku naik bas transional..sakit neyr badan.yer la dah lama tak naik bas lagi 1 kerusi dia kecik la tak sedap...aku ni dah la comel sgt..huhu..sampai kat kl dalam kul 5.30ptg...bas tu bwak laju takut aku...siap ada break emgnci lagi tau..hahaha...tapi tak pe la skurg2nya aku selamat sampai kat umah tanpa ape2 kecederaan....sampai jer aku tunggu family aku amk kat jalan duta..jaln jem lak tu...biasala time balik keje la katakan..sampai je kat area umah aku abh aku ajak g makn..aku ape lagi kalo lapo tak tolak rezeki tau..hehehe...

ha bila msk je dlm keta mak aku tanya kan pasal tawaran nak jadi guru ganti..aku tak kisah tapi masalah transpot la pulak..aku ni kalo brani tak pe a..harap badan je besar..tapi ati kecik..hahahah..so aku tak tahu nak buat mcm ner skang ni...ikutan ati aku ni aku amik jer...tapi tgk la pelung yang lain dulu...walaupaper pon aku tetap nak jadi CIKGU...walupon semtara..nak tahu tak sbb per..sbb best tau kalo jadi ckgu ni nanti leh bimbing anak2 bangsa..heheheh...berfalsafah la pulak..hehehe....

aku sedih la...aku miz kat uwo,mak,ayah,kak jiji,kak day,cik taty semua la...kalo aku ngan diorg mesti mcm2 aku usik diorg..kak jiji ada kata ngan aku pas ni tak de la dgr momo gelak lagi..alamak sedih la pulak..dah la tadi nenek aku nagis.merah mata dia..sed je aku dbuatnyer..sejak dia sakit ni cukup sensitif...tak leh teringt anak-anak dia mesti dia akan nagis..tapi tak pela aku sya sgt2 kat dia tau...i mizz kat kampong...kak jiji momo nak bercinta ni...hahahahah..

No comments: