Tuesday, June 30, 2009

paGi iNdaH dI koTA kUALa LuMpuR...

hari ni hari pertama aku kat umah aku..,huhuhu adat la bru smlm blik umah..perggg tido dpeluk bntal busuk bestneyrrr..lepas rindu aku kat bantal bucuk aku tu..hehehe...pagi2 lagi aku dkenakan tugas untuk mgejutkan sesorg...ape lagi bgn awal la aku huhuhu...tambh2 ari ni bufday si gemuk tu...hehehe..nasib la aku tak susah nak kejtkan dia..selalunya susah tau...tak pe la pas dia dah bgun ape lagi aku sambung tido la...hahahahah...ok tak mcm tu???hehehehe...smlm ibu aku pesan ada org nak dtg umah...ok no hal la tu keje senag jer..hehehe...

opah nak dtg sbb dia nak kena g spital slayang tuk cek hempedu dia..lagi 2 minggu kalo tak silap dia kena operet..ayyoooo...takut aku bila dgr..heheheh...sambil tunggu dorg dtg aku msk la dulu..aik mira mask??jgn pelik k...ingt i ni tak reti msk ker..huhu...aku takmsk bnyak pon sbb kat umah mner ada sape2 pon..cukup tuk alas perut jer sudah kan..pas siap keje kat umah n opah dtg jer abh aku layan...

so tunggu la opah tu g spital kul 2 kang...hehehe...sambil mnunggu opah tu balik aku pon naik la atas duk dlam bilik aku menulis la coretan aku ni...huhuhu...bt masa ni tak de per yg seronok melainkan mata aku yang mngantok ni..alamak aku tak nk tido tapi aku tak tahu nak buat per...aku kebosanan la..adik aku skola kalo ada dia leh aku bgado ngan dia..hahahhahaha....aku yg teramat2 bosan...kalo kat kampong mesti aku ngah gado ngan cik day la..ummm ari ni jiji nak g kedah...bestneyrrrr jiji...takpe la paper pon jiji mira wish good luck n hope jiji blaja rajin2 sbb jiji skang ni dah dicop HAK KERAJAAN..hahahaha....

No comments: