Tuesday, June 22, 2010

yG tersIMPUL teLERai...

salam semua...akhirnyer semua masalah saya selesai...n dia leh terima ngan seadanyer...alhamdulillah la kan...mla2 hangin jugak saya...tapi saya pikir kan sampai bila saya nak lari dari masalah ni n sampai bila saya nak buat dia tertanya2 pasal saya baik saya terus terang ngan dia...mula2 sakit bg dia...perit untuk dia...tapi ape kan daya saya..saya hanya mampu berkata2 n myelami semua ape yg dia rasa...saya bukan yg terbaik untuk dia...biar la dia ngan kehidupan dia...asalkan dia apy ngan ape yg dia dapat...saya akur ngan ape yg terjadi mcm tu jugak dia..walupon penerimaan dia sukar tuk sementara waktu...tapi alhamdulillah dia kata saya dapat yg lebih baik dari dia..bukan niat nak bandingkan diri dia ngan sape2...cume nak dia tahu ape punca kami sebegini...

thanks sbb mgerti semuanyer...silap saya...silap dia..same2 silap...ptg tadi semuanyer terbongkar..tak kisah la saya atau pon dia..ape yg penting kami tetap SAHABAT sampai bila2...buat SI DIA...thanks sbb mgerti...saya doa kan awak leh cari yg terbaik mcm yg saya kata kan tadi...saya tahu awak sakit...tapi itu yg awak mintak kan..so thanks sgt2 sebab awak sudi menerima semuanyer ngan ati yg terbuka...thanks sgt2...biar la semua ni rahsia antara kita..biar la ape yg jadi ni ada hikmah disebaliknyer...tapi plezz k..ingt ape yg awak janji ngan saya...

senang ati saya bila semua dah selesai...saya harap sgt2 selesai ngan selesa n aman jer... ;0)...

so cerita ari ni mcm tak de yg menarik...just ari ni saya bawak lattop saya..nak tahu kenapa..sbb kat opis saya tu dia nak cuci lantai..so ape lagi semua kena duduk dalam bilik meeting..hehehe...nasb baik la saya bawak lattop kalo tak agak buntu...ape lagi leh buat taik mata jer dalam bilik kat blakang tau..hehehe...ari ni jugak settle kan tuk ari jumaat ni..alhamdulillah duit pon dah bayar..so saya harap kedatagan anda tak menghampa kan k ;0)...paper pon thanks a lot 2 kak yani k...sayang kat awak lebih...muuaahh muuahh muuaahh...hehehe...

arini ada owang majuk ngan saya...ummm..silap saya ker??salah saya ker??ntah la tak tahu nak kata mcm ner...tak per la...dia tahu mner nak cari saya..paper pon saya tetap akan tunggu dia...biar la sampai mata saya tutup untuk tido...saya tetap ada untuk dia...hope sgt2 dia maaf kan saya..saya terlalu rindukan dia...suram bila mcm ni...awak kalo awak dah maaf kan saya...awak msj saya k..saya mcm awak jugak sayang awak n awak je yg ada kat ati saya...

2 comments:

luvmum said...

err adakah mamat tu menyakiti ati ko...dia luper ke aku dah warning dia..huhu nak kena sekeh ekk dia..ckp kat dia lelaki majuk buruk nak plak dia yg majuk laie buruk..heheheeheh..nanti aku tka bagi kek baru tau

cOrEaTAn said...

kah kah kah...a'a dia yg majuk ngan saya...hehehe...jenuh jugak pujuk budak busuk tu..hehehe