Saturday, June 5, 2010

kalau lah...

salam semua...kalaulah semua bnda ni leh diundur..saya mesti dah bahagia dengan dia...kalaulah semua leh diundur...akan saya sayang dia sampai bila2..kalaulah semua ni tak terjadi..mesti saya bukan diri saya yg sekarang ni..tuhan je tahu mcm ner perasaan saya sekarang ni..saya ilang dia..saya tak kan dapat balik dia..dia akan pergi..pergi dan terus tinggal kan sya..saya tak mampu nak berkata ape2..hnya lingan air mata je peneman idup saya..saya tahu dia tahu ati saya mcm ner...tapi tak pe la..biar la saya belajar kan diri saya tuk ilang awak..tuk rasa kehilangan awak tuk rasa semua tu..saya tak kan dapat lagi senyuman awak, kemanjaan awak..semua tu akan ilang..tapi saya nak awak tahu saya tetap akan setia sayang kat awak..saya akan semat kan sayang saya kat awak sampai bila2..andai saya tak de kenaglah saya dalam doa awak sampai bila2...HANYA AWAK...CUMA AWAK..saya SAYANG...

No comments: