Tuesday, June 15, 2010

TERkejuT...

salam semua..ari ni update blog kat opis...ni ari kedua keje setelah seminggu cuti balaik kampong...this week budak² UIA final exam..so wahai student jawab elok² jgn sampai kami ni rampas n tankap kamu k ;0)..

smlm saya dapat satu berita yg buat kan air mata saya tibe mengalir...nenek saya masuk spital sbb kena TARIK lagi...ish uwwooo jgn a mcm ni buat mira isau jer..nak je balik kampong tapi pikir dah seminggu cuti..rasa serba salah nak amik cuti..kalo cuti lagi kompom seminggu..ishhh dilema btl dibuatnyer tau..tak pe la mira doakan uwo dari jauh k..arini ibu n adik saya balik kampong ngan pak cik saya yg duk kat sentul tu...hope semuanyer selamat sampai n selamat pulang k..so ape lagi just yg tinggal kat umah saya,abh, apek n cicak..ayyoooyyooo...tak pe la...ibu sya mesti lama kat sana sampai ahad ni...tak tahu la ingt kalo leh balik nak balik la jumaat ni...tgk pada keadaan la ;0)...

tul akk sedara saya nak nak terbang ke BEJING mlm ni...selamat berangkat k..hope jalan tu jgn lupa n cicir kan adiah mira k ;0)..jaga diri tau..kiss kan mak n ayah tuk mira k ;0)...arini tak tahu nak buat ape..bnyak kot yg saya pikir kan ni...ummm..

ha sblm terlupa..masalah saya dah hampir selesai..aminn thanks sape yg bg sokongan n dorongan tu k..harap tak kan ada yg kecil ati ngan keputusan mira tu nnt k...tuk kawan saya...tak beripar la kita...keh keh keh...gilooo~~paper pon thanks a sudi jugak ko kat aku kan..keh keh keh...nnt kim salam sayang peluk cium rindu aku kat umi k sayang ko ;0)

No comments: