Friday, June 25, 2010

aTI muLA bERBunga

salam semua...arini mari kita update blog kat opis..huhu...ari ni ari jumaat ari last tuk FARA n NEKMAH adik² kesyagan saya..lepas ni ntah bila la dapat jumpa kan...tak per la akk harap kowang tak kan lupa kan akk walaupon skali k..awak semua still lagi adik²  akk yg sentiasa buat akk ceria...sayang kowang sgt²...so ptg ni kalo akk nagis jgn tanya nape la k...huhu...sbb akk ni senag untuk nagis..huhu...kalo sape² nampak mata saya merah tu...diam² sudah la k..huhu

ari ni jugak saya dapat tahu ape yg MR.BUAH ATI saya pendam kan...ha kan senag saya tahu ni tak...ishhhh...ape la MR.BUAH ATI saya ni...nape la nak pendam²...seksa giler la time dia pendam kan semua ni...ish tak tahu la nak kata mcm ner...sukar untuk dilafazzz kan walupon skali k..eh macam nak nikah lak...kah kah kah...tapi skang semuanyer dah ok...alhamdulillah sgt² sbb MR.BUAH ATI saya kembali seperti dulu...tapi saya tetap jugak terkilan ngan dia..sbb buat saya tertung² sampai la saya tertido...busuk nyer owang...tak per tak per nnt awak msj ngan saya saya TERUS TIDO...huhuhu

saya harap semua ni tak kan terjadi lagi...dah tak sanggup je rasa bila mcm ni..walupon mcm ni..saya tetap tak abai kan dia k...kemana saya nak g n ape yg saya nak buat saya tetap akan bg tahu kat dia n mintak kebenaran dia...saya tak mo dia pikir bukan² ati sya tuk dia...hanya dia...cume dia..sayang kat dia sangat²...;0)

1 comment:

mr.curly said...

ceh3!!!..tgh berbunge la ati tu ek...huhu