Sunday, June 6, 2010

tERdiam...

salam semua...ntah ape nak merapu tuk ari ni kan...just nak story arini anak buah sya dtg sini..nak tahu tak tadi dia nagis..awak tahu tak.saya leh biar kan dia...sya tgk je dia..saya tak tahu nape saya biar kan..saya termenung jer tgk dia..sikit pon tak tgerak ati nk amik dia..ntah la mybe saya pikir kalo lah saya leh nagis mcm tu kan best..kan semua masalah saya terluah jugak..ummm...masalah masalah buat saya mengeluh n terus megeluh sampai tak terkuar keluhan tu..sampai bila akan jadi mcm ni??

sok saya nak balik kampong...saya pikir saya nak cuti sebulan..ntah la..tak kisah la dapat notis dari UIA kata AWAK DBERHNTIKAN...pon saya dah tak kisah...ummm.ntah la..bnyak memori kan kat UIA..biar la saya simpan kenangan tu sowang2...

saya rindu kan dia..terlalu rindukan dia..saya nak dgr dia ketawa..dia bcakap..semuanyer la..saya suka tgk mimik muka dia yg suka mencebik tu..kelakar la..tapi dia la phibur ati sya..mira awak perlu kuat tuk semua ni..tapi sya tak mampu..saya tak blh nak buat..sya tak yakin sya blh buat...kawan2 saya kata saya perlu bangun tuk semua tu..tapi saya lemah..suka tuk saya kata kan mcm ner..ilang dia buat ati saya sengsara..hanya kemaafan yg mampu tuk saya luah kan padanyer..kasih sayang saya pada dia tak kan pudar..walaupon setitik...

sweet 22 tuk ahmad ruzaini..dia sowang insan yg pnh same2 bersama2 ngn saya selama 3 tahun..saya harap dia akan tempuh liku2 idup dengan tabah..4 hari lgi usia sya jugak akn meningkt...ape yg istimewa tuk saya ari tu kan..harap saya dapat pulih kan ati saya ni..buang semuanyer mira..hidup mesti diteruskan..

No comments: