Wednesday, July 15, 2009

uIA aKU hadiR

ceh tajuk mcm best jer kan padahal bukan ada paper pon..huhuhu...skang aku keje kat uia..bhg fakulti engineering..perrrrgghhh dgr mcm syok jer padah bukan blaja pon kat situ keje jer..huhu..pagi tadi aku interbiu pg tu jugak aku dpt masuk..ha amcm teror tak aku..huhu...tu namanyer rezeki la..aminnn..pagi tadi aku kena interbiu ngagn DR.HIDAYAT...baik org dia..kelakar pon klakar..huhu..hope sampai bila2 aku keje dia ok la..hehehe...dia tak tanya bnyak pon kejap giler dia interbiu...ada la dlm 10 mint rasa mcm tak sampai jer 10 mint tu tau..huhu...nak update blog pagi tadi tapi mcm tak sempat jer..banyak keje la..ramai org lak tu alamak tak tahu nak buat mcm ner..dah la ku org bru..cian kak huda,kak yan n kak ape ntah aku lupa nama dia huhu...kami ada 4 org jer bwh DR.HIDAYAT tu tak ramai pon..tapi ok la kan..huhu...keje blh kata kan bnyak..buat masa ni ok la bu shari keje tak leh nak bg rumusan mcm ner lagi..huhu..tak de idea la nak tulis..dada sakit,perut sakit semua la sakit..so tunggu la coretan yg selanjutnya k..

No comments: