Wednesday, July 8, 2009

dETik pERjALAnaN ke iPOh..

yuhuu...skang ni aku dah ada kat ipoh..aku bertolak tadi dlm kul 5 gak la..jalan blh la tak la jem sgt tapi sblm msk haiway tu adat la kan kalo jem sbb time balik keje kan..huhu..msk jer haiway aku benti kat hentian rawang..tme to makan..huhu..adik aku oder nasi lemak ayam rendang,sedap giler beb wa ckp sama lu..abh aku oder laksa peneng ibu lak roti canai..hehehe aku on diet la..hahaha tak la aku kongsi jer ngan adik aku..so lepas mkn aku grak terus ker ipoh..perjalanan alhamdulullah tak la teruk semuanyer berjalan lancar..tapi ujan renyai sikit tu pon dah nak sampai ipoh dah..tak pe la tak la kami berjalan dalam ujan takut aku..huhu..sampai kat umah mak cik aku ni dalm kul 8.30pm..sampai je aku tunggu mak cik aku g beli makan so ape lagi makan nasi ayam la kami..perrgghhh sedap siot nak tahu sbb ape sbb aku lapo hehehe...tak pe la pas mkn jer dah siap semuanyer aku duk depan lattop aku luangkan masa aku ngan coretan aku..so jap lagi time to sleep la kan..hehehe..

sblm tu aku dgr sistem ppsmi dah dibubarkan..ppsmi tu penggunaan sains n matematik dalam bahasa ibunda balik..ala mcm kita skola2 dulu la..tu bru dperktakan oleh parlimen bak kata ibu aku la..tapi perlaksanaan nyer bila tak tahu lagi...so tunggu je la kan..hope bila dah jadi mcm ni anak didik zaman skang tahu nak hargai la..tingkat kan usaha anda..hahahha..lagipon dulu bi skang semuanya dalam bm senag la cikit kan tak la susah sgt tul tak???lagipon dak2 senag cikit nak faham n ingt..paper pon kita tunggu n lihat je la kan.. :0)

No comments: