Thursday, July 16, 2009

nTAh naPE raSA peNAt LAk..

pagi ni aku sampai tmpat keje kul 7.30..awal giler kan..dalam perjalanan aku ternampak student aku..ya allah mizz nyer kat diorang..bila dapat jumpa diorg kan..ummm...sampai jer tmpat keje aku ol supervisor aku merangkap mak mentua aku..hahaha..kol dia bg tahu aku dah keje dia kata bgus la pas tu aku cite kat dia aku keje kul brape n msk kul brape dia kata amboiii senag nyer ati ko kan..hahaha...yer la mana tak nya aku keje seminggu 4 hari jer..balik keje kul 4 ptg tapi khamis je aku balik kul 3...ha jelez la org tua tu..huhuhu...tak lama pastu kak yun smpai n aku pon mask la keje..msk je keje bnda pertama aku kena siapkan senarai prof yg aku kena buat tuk diorg hadir meeting...smlm aku dah buat tapi tak lengkap dr.hidayat suh susun ikut department lak..so dah dpt info2 n semua maklumat aku pon buat keje sampai abis..korang nak tahu tak angkap pale aku siapkan..yer la takut lak kalo ada yg tercicir..tu yg aku buat tu pon mcm serabut jer...jumlah prof seramai 48 org...walaupon sikit tapi nak dia punya maklumat lagi agak serabutr la jugak..

mask je jam kul 10 perut aku lapo giler..tak tahan je rasa aku g kantin mkn soto..huhuhu..sedap giler la pastu bnyak lak isi dia..ni stok mkn tgh hari kalo nk tahu huhu..pg ni je aku minum air teh tarik je sbb dada aku still lagi semput la tak brani nak minum air sejuk kang tak pasal2 mati sbb semput hehehe...so pas mkn jer aku naik opis aku la ape lagi sambung buat ape yg patut..kak yun ajo mcm ner nk cari email tuk prof yg ada dlm uia jer...so cari la satu2..dah siap tu semua aku bg kat kak yun so selsai la keje aku...masuk jer kul 1 aku tutup pintu sbb nanti student msk sbb diorg tak fhm masa rehat..hehehe..tibe2 lak is ajak aku g turun aku ckp tak nk mkn kita jln2 kat bwh tu ada jual tudung la jubah la n mcm2 la...rambang gak la mata aku tgk kalo nk tahu...huhuhu..pastu naik je atas pintu lak tutup student ramai tak nk la aku ketuk pintu sbb tahu mesti nanti diorg masuk kan..hehehe...so duduk luar sampai la pintu bukak..itu time kalo nak tahu aku menghitung masa nak balik jer..yaaahhhooo...keje tak bnyak student pon tak ramai yg dtg..masa aku duk dlm tu ada sorg prof tu tugur SISTER BARTU YERK..aku ckp YUP..huhuhu SISTER beb..ada ke org panggil korg mcm tu..huhuhukembang la jugak aku dibuatnyer hehehe..

tak lama pastu ibu kol suh turun sbb dia dtg aku ngan bangganya ape lagiKAK YUN SYA NAK BALIK...hahaha...terkejut muka dia..hehehe...aku pon balik ingt ibu tunggu kat bus stop yg bawah skali dia tungu yg kat atas..ya allah pnt giler beb..dah a naik bukit ape lagi tonggek la aku mendaki walupon tak la curam sgt...saje nak buat gimik..hahahaha...balik umah benda pertama yg aku cari MAKANAN...sbb lapo giler beb..aku sental 3 ketul ayam..tak pnh mcm tu kalo nk tahu hehehe...pastu lauk paru lak ada perghhh bertambh2 la aku mkn haha...nak atas aku TIDO..GEMUK +GEDEMPOL la aku..hahahah...mlm bru la aku cari blog aku..serius la awalupon mcm ni tapi still pnt tau tak..hehehe...ok kalo tak de paper aku nak balik kampong ni..yes yes aku suka kan nyer...uwo mira balik kampong..jiji jom la balik kampong miz la kat jiji huhu...bnyak gosip panas ni tau..rugi kalo tak dgr..haahah

No comments: