Thursday, July 9, 2009

oH keDAh aKU tiBE disINi..

sampai jugak aku akhirnya aminnn...selamat perjalanan aku..pagi tadi kul 10 aku grak dari ipoh..sampai kedah dalm kul 1 jugak la...huhu...bnti bnyak tempat gak..mcm2 aku beli sepanjag perjalanan..hahaha...beli ape??beli makanan la ape la..tapi aku beli buah kat bukit gantang..sedap lak tu pas tu kat situ aku mkn nasi lemak pergghhh sedap tu beb..giler kentang..hahaha..

dlm perjlanan aku msj ngan kwn2 aku tanya mcm ner nak g sana mner a tahu leh aku tumpang ker kan..hehe..so ada yg msj kata tak dpt g la..mcm2 la nak kata sed tu sed la jugak ingt leh a jumpa kan tapi hampa jer..tak pe la nanti jumpa la kan huhu..

sok aku nk g perlis nak amik jubah n ada raptai ptg tu lak..aduhaiii...mcm ner la kan aku pon tak tahu nk buat mcm ner ni..yer la nk g ngan sape pastu kang mcm ner la nk buat..ummm mcm2 la..tak pe la kita tunggu n lihat je sok mcm ner...so aku tak tahu nk tulis per sbb pnt la..huhu lagi pon tak de idea nak tulis..kita jumpa coretan yg seterusnya k...daaaa...jiji i waiting 4 u...

No comments: