Wednesday, July 22, 2009

aaYYYoo yyYYyooo...

aduhai geramnyer nak tahu per dia...broband aku wat hal la ape lagi..hampeh tul dia tak leh nak connect ngan line..haram..hehehe..pastu lattop aku lak jam naik screan biru aduhaiiii....hope tak rosak paper..aku dah baut backup dah...tak pe ptg nanti nk g center nak g tgk broband aku..hope dpt la tukar...kita tunggu ptg nanti mcm ner kan..huhuhu...kalo payah sgt tgk la ape aku nak buat..hahaha...

smlm aku tido awal..kul 10 jer mata aku dah layu..bila dah layu aku pon terus ke katil ku dan menarik selimut lalu tido..hahahaha...ape punya ayat la ni kan..hehehe..skang ni aku kat tempat keje ngah bt keje..tapi tak la banyak keje aku ni pon..huhuhu...tapi bgus gak kan skurg2nya aku ada jugak keje yg nak dibuat kan tul tak...tak la aku duk melangut jer..

ummm...ape lagi yerk nk cite...bt masa ni tak de la nk cite paper..ha sblm terlupa pada org yg amik berat pasal aku thanks la k cz sudi gak amik tahu..hehehe..jiji momo mizzzzz jiji..

No comments: