Tuesday, November 30, 2010

tERluaH a JUgak..

tibe2 teringt kan sesuatu yg membuat kan hati tak tenang...blh mnitiskan air mata bila dipikir kan...blh dilihat tapi tak dapat sentuh...blh dpegang tapi tak dapat rasa...ummmm...sedih??wajib untuk itu...tapi knp mest ada perasaan sebegitu...dia pnh hadir dalam idup saya...dia pnh buat saya gembira..dia jugak pnh ada dcc saya bila saya perlukan...tapi mungkin hubungan tu tak seindah yg disangka...mungkin dia bukan untuk saya...menyesal???tak pnh sekali tuk menyesal khilngan dia...sbb saya bsyukur sbb saya ada MR.BUAH ATI..cume terkenang kan dia...jgn isau...ia tak pnh buat kan ati saya sikit pon kuwang kasih sayang kat MR.BUAH ATI...malah makin bertambah...aaarrrrggghhh sudah mira lupa kan semua kengan yg pernah buat kan mira sedih..tuk si dia..thanks a lot sbb sudi hadir dalam diri saya..thanks sudi luah kan kasih sayang awak kat saya...thanks sbb sudi ajo saya makan tempoyak + sambal blacan saya tak lupa tu awak...saya harap awak bahagia....


ok mira buang semua kesedihan...skang ni meh saya cite SOALAN yg terbaik dari ibu n abh sya...ahad petang saya masak ngan ibu kat dapur..skali dia ckp.."ibu nak bincang ngan ko ni...apis abis blaja bila??suh dia masuk minang ko..sedia kan 10k masuk minang ibu tak kan HALANG ibu SETUJU" alamakkk ape kah yg telah membuat kan ibu saya bckp sedemikian..saya pon tak tahu nak kata nape ibu n abh ckp mcm tu..atttooiii ibu ibu...bila saya cite kat MR.BUAH ATI dia pon tkjut ngan ape yg saya cite,ishh ni kalo mak tahu ni mesti mak pon  tkjut kan yunk...huhu..saya tak pnh dengar ibu n abh saya bincang kan pekara ni...ahad aritu ibu bungkuskan buah quinee tuk MR.BUAH ATI...arini lak mak bungkuskan buah MEMPELAM tuk saya...hahaha...ape yg kuar dari mulut saya MEKASIH MAK CIK..hehehe...allaahaaaiii ape la kami ni kan...so doa2 kan la hubungan kami ni kekal sampai akhir hayat, ammiiiinnn~~

so tu tragedi yg baik ni tragedi yg kuweng baik...saya tak tahu la nak kata mcm ner...ape yg saya leh kata SALAH kah saya???TERLALU BESAR ker salah yg saya buat sampai leh malukan saya???sakit ati???yup saya sakit ati...TERASA??yup saya terasa...tuk malukan owang cukup senang...tapi kita tahu tak mcm ner hati n perasaan owang lain bila bnda ni berlaku..cubw kalo diri tu ada kat tempat kami ape perasaan??...salah ker ckp bincang elok2...knp mesti tulis n pamerkan kat owang lain...knp tidak HANYA KAMI jikalau kami salah??ntah la kan...kami ni cume budak higusan yg tak tahu ape2..tak berakal..tak pndai menilai..ape guna nyer owang yg lebih tue dari kami untuk TEGUR ngan cara elok???tak pe la mari la kita same2 nilai...ape yg saya nak dia tahu..YUP SAYA SALAH TAPI BUKAN NI CARA DIA...



2 comments:

Bukhari Zainal said...

mira...bukan ibu mira je tnya..bu pun nak tnya ni...bila la nak makan nasi mnyak.... hehehe

cOrEaTAn said...

uuuiiitttt bu tnya mira buat tak TAHU jer...heheheh