Monday, November 15, 2010

uNTUk PERTAMA kaLi...

salam semua...waaaaa...pagi² lagi dah update blog...ape kes ni???hahaha ni gara² tekanan perasaan yg melanda dalam diri....tekanan tu jugak membuat kan air mata saya nak gugur pagi² ni...ntah la kan...tak tahu la nape...salah saya ker??ah abai kan...saya tgh cube tuk memula kan hari keje saya arini ngan penuh senyuman...sbb saya lagi COMEL bila senyum...hahaha mula la nak perasan ni..hehehe...so berbalik pada tajuk saya kat atas tu...knp tajuk tu???hahaha nak tahu nape???alamakkk malu lak saya nk cite...hehehe...jom² masuk perenggan baru dulu huhu...

kisah dia mcm ni...sbenarnyerr saya dah lama tak g JOGGING...uuuiiittt sbb tu la lemak² kat badan saya ni terlalu sayang kat saya...hahaha...tambahan pulak saya g ngan MR.BUAH ATI...waaaa...wajib a tuk pertama kali...ehehehe...attoooiii pnt a jugak sbb dah lama saya tak buat mcm ni...syokk skurang² nyer kuar jugak peluh saya...bau masam???silap kot wangi sebatu wangi k...hahaha...tapi syok a jugak berjlan satu titiwangsa tu...hehehe...lepas dah puas JOGGING a.k.a BERJALAN saya ape lagi TIME MAKAN lapooo a plak...hehehe...so saya ckp saya teringin nak makan ngan MR.BUAH ATI kat kramat...yyeeeyyyy dengan rasa rela ati MR.BUAH ATI bawak kan saya g sana...hehehe tu yg saya sayang kat dia tu...hehehe...oder baik punye...NASI LEMAK 1 ngan ROTI CANAI 0 n ROTI TELO...hahaha banyak kan dia makan...hahahha...tapi tak per yg penting kami berdua kenyang..hahaha...masa makan tu teringt saya makan ngan akk kat umah sewa saya dulu..best jer tau...ish ish ish tibe² TERINDU lak kat diowang semua tu huhu...

so lepas makan² kami jenjalan jap...bila dah berjalan kami g mydin jap...attooiii lama tul g date...huhu...nak buat mcm ner lama a jugak saya ngan dia tak g date...n sampai abh saya pon tnya KO NGAN APIS DAH TAK DE APE² KER???waaaaaa...sampai mcm tu skali abh bertnya ish ish ish nampak sgt la kami ni SELALU sgt kuar...hehehe...mcm² kan tapi saya tak sangka soalan tu yg kuar dari mulut dia tau..heheh pagi sabtu tu pon saya ckp nak kuar date ngan apis dia ok jer...hahaha....tapi dalam masa yg sama saya mgusik abh saya bila dia tanya soalan tu saya siap buat muka GATAL lagi ngan dia...hahaha...ape lan ak jadi ngan saya ni kan...hehehe...

ahad plak kena keje...last week tuk exam...MR.BUAH ATI tak teman this week sbb dia kena g perak amik mr.anan...so ape lagi duk opis saya layan cite boys over flower..layan baik punya...tak bkedip mata tau...hahha..rindu la pulak kat MR.BUAH ATI...ishhh walaupon ada depan mata dekat diati still rindu kat dia tau...hehehe..alamakkk gatal la pulak kan...hahaha...sssyyyhhhh~~jgn bg tahu kat owang lain tau...hehehe...ishh dah la layan cerita ni sampai bila² pon tak abis...skang nak g buat keje sambil pikir nak amik cuti tuk raya ke tak??..huhuh...k la layan a gambo gedik kat bawah ni k..daaa~~

 ~♥ u so much ~

~saya sayang dia~
~maluuuu...~

~kompom kami g jogging~
 ~makan tak ingt owang mcm ni la..eheh~

~jgn amik pic saya ok huhu~

No comments: